Pal World - Minnesproblem

Medlem
Pal World - Minnesproblem

Jag har 16 GB RAM och får slut på ramminne efter 10-15 min i Pal World.
Då krashar spelet och discord osv.

Är det någon annan som får slut på RAM-minne?


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Jag har själv 16gb ram och har inte haft några sådana problem faktiskt.

Är det via Gamepass tro? För den ska ju ligga någon/några patcher efter så kan vara mindre stabil.
Om de nu inte har uppdaterat där redan.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem
Skrivet av Managor:

Jag har själv 16gb ram och har inte haft några sådana problem faktiskt.

Är det via Gamepass tro? För den ska ju ligga någon/några patcher efter så kan vara mindre stabil.
Om de nu inte har uppdaterat där redan.

Det är via Steam.

Jag har fått spelet att fungera under längre tid nu när jag ändrade till allt på
Very low, 30 fps och windowed (1024x768).


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Det är via Steam.

Jag har fått spelet att fungera under längre tid nu när jag ändrade till allt på
Very low, 30 fps och windowed (1024x768).

Skumt ändå. Vissa spel verkar vara ett jäkla lotteri om de ska fungera eller ej.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Discord är ju en rejäl ooptimerad minnesslukare så spela utan det?

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Discord är ju en rejäl ooptimerad minnesslukare så spela utan det?

Körde med sonen och brorsonen så.

Aja, vi kanske kan testa över Steams röstchatt nästa gång.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

1
Skriv svar