Jag har vunnit World of Warcraft Dragonflight collectors edition

Medlem
Jag har vunnit World of Warcraft Dragonflight collectors edition

Jahopp, i år hade jag turen att vinna World of Warcraft Dragonflight collectors edition i Gamereactors julkalender

Det började med att jag fick ett mail att ett paket var påväg till min förrförrförra adress, Prioritaire worldwide, det lät superfake.

Men paketet dök sedan upp i mina paket, och det visade sig vara World of Warcraft Dragonflight collectors edition som fanns i en av luckorna i julkalendern.

Jävligt överraskad att jag vunnit då jag inte hade någon aning om det.

Det verkar inte heller som denna box har sålts i Sverige.

Själv spelar jag inte Warcraft och har inte gjort det sedan Burning crusade släpptes, men superkul att vinna, definitivt den mest värdefulla vinsten än så länge, det ska firas med Aviva 😁.

Detta blev 3e gången jag vinner något, har även vunnit pizzahut kuponger och en roccat mus.

Medlem

Aviva igen... Har dom pröjsat dig för att göra lite reklam?

Grattis till vinsten =D

Medlem

Har många gånger funderat över tävlingar likt Gamereactors. Jag antar att det inte finns några egentliga riktlinjer men jag skulle själv aldrig få för mig att tävla i någonting där priset inte intresserade mig eller var någonting jag ämnade använda själv.

Men med det sagt; grattis och jag hoppas att du får användning för vinsten.

Medlem
Skrivet av Ugly_Bob:

Har många gånger funderat över tävlingar likt Gamereactors. Jag antar att det inte finns några egentliga riktlinjer men jag skulle själv aldrig få för mig att tävla i någonting där priset inte intresserade mig eller var någonting jag ämnade använda själv.

Men med det sagt; grattis och jag hoppas att du får användning för vinsten.

Chansen ökar att vinna något om man är med i alla tävlingar, tävlade även i alla Inets luckor.

Medlem

Sjukt riskabelt pensionssparande...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Hahah, va fan, det är ju du med flaskan, den står till och med halvfull bredvid paketet där. Med en pappersnäsduk till kork ja.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jag vann något liknande från Gamereactor, World of Warcraft Legion Colelctor's Edition och till trots försök att sälja den vidare så har ingen visat intresse. Den ligger fortfarande inplastad.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av ohem:

Jag vann något liknande från Gamereactor, World of Warcraft Legion Colelctor's Edition och till trots försök att sälja den vidare så har ingen visat intresse. Den ligger fortfarande inplastad.

Har redan fått bud på 3600kr :0

1
Skriv svar