40 spel planeras att släppas på Game Pass under 2024

Robot
40 spel planeras att släppas på Game Pass under 2024
Medlem

Avowed kanske! Annars såg jag inte så många jag känner igen, men det är såklart positivt med fler spel👍🏻

Medlem

Fasen vad grymt, ser verkligen fram emot Hellblade och Stalker 2 !!!

Inaktiv

Flight Simulator 2024+Manor Lords kommer nog göra att jag köper GP igen. Fast de båda kommer nog bli separata köp. I alla fall Manor Lords

Medlem
Skrivet av Ugglan:

Avowed kanske! Annars såg jag inte så många jag känner igen, men det är såklart positivt med fler spel👍🏻

Jag skulle gärna vilja se mer av Avowed.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

FS2024, Avowed, Hellblade 2 och Stalker 2 ser jag mest fram emot, men väntar mig som vanligt dolda juveler. Sen kan vi ju dessutom vänta oss att det börjar trilla in hel del från Activision Blizzard nästa år.

Medlem

Stalker 2, Hellblade och Avowed är nog det som kommer rulla på min Xbox under nästa år. I alla fall av de spelen de avslöjat hittills.

Medlem

Jag som sitter på en PlayStation... Pilutta mig..

Medlem
Skrivet av Saurfange:

Jag som sitter på en PlayStation... Pilutta mig..

Sälj undan din Playstation, köp en Xbox och skaffa gamepass. Du kommer inte ångra dig.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Sälj undan din Playstation, köp en Xbox och skaffa gamepass. Du kommer inte ångra dig.

Vad är det för dåligt råd? Bättre om hen sparar ihop till en Series S eller X, vill man fynda så finns det många på blocket/tradera. Hellre ha två av spelvärldarna än att begränsa sig till en, och så missar man inget.

Medlem
Skrivet av Bullen86:

Vad är det för dåligt råd? Bättre om hen sparar ihop till en Series S eller X, vill man fynda så finns det många på blocket/tradera. Hellre ha två av spelvärldarna än att begränsa sig till en, och så missar man inget.

Eller köp/bygg en PC, har min PS5 kvar och kör Gamepass på datorn.


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Jag sitter och väntar på FS till PS5 jag ;-P.

Medlem

Microsoft har planer på så många spel 2024. Helt sjukt

Medlem

Endast tre spel, kan man köpa en månad pc game pass i slutet av i år och spela dem alla för 100kr.

1
Skriv svar