Dags för barnrumm, utrensning pågår

Medlem
Dags för barnrumm, utrensning pågår

Kontoret ska bli ett barnrum och jag måste göra mig av med en hel del prylar, den ena tjock tvn ska in i förrådet, så även där behöver rensas,

Det är datormöss, headset, Divoom Pixo 64, speltidningar, och några konsoler som får åka, bland annat kompletta PS1, PS2, Wii Anniversary och Amiga mini konsoler i kartong, då jag jag inte är så förtjust i dessa konsoler eller samlar speciellt mycket på spel som ligger på skiva då jag föredrar kassett.

https://www.tradera.com/profile/items/2483615/Siegfried_91

Den stationära datorn, skärmen och kontorstolen har redan åkt.

Även en Oled tv med inbränningar som ligger på 1kr för tillfället.

Medlem

Tycker det är synd när folk gör sig av med bra grejer när de väntar tillskott hemma.

Jag gjorde misstaget som nybliven farsa, men nu är jag trebarnsfar som byggt mitt kontor i ett klädförråd. En laptop blir aldrig ergonomisk som huvuddator i mitt tycke. Jag försökte vänja mig med laptop i 5 års tid.

Om jag skulle gjort rätt ifrån början skulle jag stoppat upp kontorsgrejerna på vinden/förrådet tills jag skapat rum för mitt kontor.

En litet barn spenderar ändå aldrig tid i sitt egna rum. Det är min erfarenhet iaf.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Tycker det är synd när folk gör sig av med bra grejer bara för att de väntar tillskott hemma.

Jag gjorde misstaget som nybliven farsa, men nu är jag trebarnsfar som byggt mitt kontor i ett klädförråd. En laptop blir aldrig ergonomisk som huvuddator i mitt tycke. Jag försökte vänja mig med laptop i 5 års tid.

Om jag skulle gjort rätt ifrån början skulle jag stoppat upp kontorsgrejerna på vinden/förrådet tills jag skapat rum för mitt kontor.

En litet barn spenderar ändå aldrig tid i sitt egna rum. Det är min erfarenhet iaf.

Datormöss och hörlurar hade jag väldigt mycket av. Det enda jag använder datorn till är att spela Valorant och lite spel på Gamepass, men sen har jag både en Xbox Series X och en Rog Ally. Jag har runt 40 konsoler så jag har väldigt mycket spel. Jag spelar konsol huvudsakligen.

Den ena tjock tvn med plats för 5 konsoler kommer stå i klädkammaren. Jag är inte så fäst vid Playstation, därför åker dom, sen har jag även 2 PS2 slim och en PS1 slim utöver de jag säljer. Nintendo och Sega prylar kommer jag dock aldrig sälja.

Speltidningar hade jag en hel flyttlåda full, men tänkte göra mig av med alla Level tidningar då de känns för nya för att vara intressanta, förutom specialnummerna som jag behåller. Tycker super power/Play och club Nintendo var mer intressanta.

1
Skriv svar