Trotsa lervällingen i Expeditions: A Mudrunner Game den 5 mars

Robot
Trotsa lervällingen i Expeditions: A Mudrunner Game den 5 mars

Uppföljaren till Mudrunner och Snowrunner har fått ett datum.

#Mudrunner, #Saber-interactive, #nyhetstips


Medlem

Gyttja har aldrig varit så smexigt som nu!

Medlem

Mjo, men får nog bli en kraftig rea först. Tycker föregångarna levererade lite svalt. Jag gillar hela konceptet, men var saker jag önskade i föregångaren som nu förhoppningsvis kommer i detta.

Medlem

Många timmar plöjt i snowrunner med en god vän. Det vi inte gillar är sättet man spelar ihop på. Progress borde sparas på bådas burkar och det borde finnas stöd för dedikerade servrar. Nu fick kompisens dator vara på dag och natt för att jag skulle kunna hoppa in och fortsätta frakta.

Har låga förhoppningar på fix för detta men man kan alltid hoppas!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av theBoosing:

Många timmar plöjt i snowrunner med en god vän. Det vi inte gillar är sättet man spelar ihop på. Progress borde sparas på bådas burkar och det borde finnas stöd för dedikerade servrar. Nu fick kompisens dator vara på dag och natt för att jag skulle kunna hoppa in och fortsätta frakta.

Har låga förhoppningar på fix för detta men man kan alltid hoppas!

Samt att det var extremt buggigt på konsol med många krascher i multiplayer. Men det var ett riktigt mysigt spel att tillsammans med polare

Medlem

Varför går jag igång på det här?

Medlem
Skrivet av Strokarn:

Varför går jag igång på det här?

Förjävla kul helt enkelt.

Medlem

Blir att vänta med köp. Snowrunner är riktigt nice, men hade otroliga spelförstörande buggar ett bra tag efter släppet.

Inaktiv

Inga stora riggar? Inga trailers? Verkar mest vara fokuserat på scouting från Mudrunner och den aspekten var väl inte favoriten

Medlem
Skrivet av anon_332538:

Inga stora riggar? Inga trailers? Verkar mest vara fokuserat på scouting från Mudrunner och den aspekten var väl inte favoriten

Håller med, rörde inte scoutsen alls i snowrunner.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Känner mig tveksam till spelet.
Det roliga med spelen är ju själva fraktandet med tunga fordon. Åka omkring och scouta var ju den "tråkiga" delen.
Samtidigt förstår jag att dom vill försöka förnya sig men känns inte som detta (vad man ser i filmen) är det jag skulle vilja se.

Jag skulle hellre se ett liknande spel som snowrunner men att man inte är ensam på kartorna, utan att det finns liv.
Man åker in i små städer där det är trafik och trafikanter. När man är ute och kör i vildmarken kan man stöta på folk som behöver bergning eller att man måste ploga gator från snö eller stenras osv.

Min egentliga dröm är om det kom ett spel som kombinerar Snowrunner och Farmsim


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Hoppade mycket mellan Snowrunner och PUBG ett tag och önskar inget hellre än ett spel som kombinerar dessa. Fordons- och lerfysiken från Snowrunner i ett realistiskt battle royal. Gör banorna i svenska leriga snårskogar, norrländska snötäckta landskap och en stadsbana i Strängnäs, så kan vi kalla det Repmånad Royal.


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Själv tycker jag inte att själva utforskandet är det roliga med SnowRunner utan att planera hur jag ska forsla x antal av en vara till platsen y utan att välta eller köra fast. Så detta verkar inte riktigt vara för mig.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av Molotov:

Känner mig tveksam till spelet.
Det roliga med spelen är ju själva fraktandet med tunga fordon. Åka omkring och scouta var ju den "tråkiga" delen.
Samtidigt förstår jag att dom vill försöka förnya sig men känns inte som detta (vad man ser i filmen) är det jag skulle vilja se.

Jag skulle hellre se ett liknande spel som snowrunner men att man inte är ensam på kartorna, utan att det finns liv.
Man åker in i små städer där det är trafik och trafikanter. När man är ute och kör i vildmarken kan man stöta på folk som behöver bergning eller att man måste ploga gator från snö eller stenras osv.

Min egentliga dröm är om det kom ett spel som kombinerar Snowrunner och Farmsim

Detta var en superhäftig idé, och med dedikerade servrar skulle det kunna bli sanning. Uppdatera snowrunner och ge oss den funktionen istället för scoutrunner !!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av theBoosing:

Detta var en superhäftig idé, och med dedikerade servrar skulle det kunna bli sanning. Uppdatera snowrunner och ge oss den funktionen istället för scoutrunner !!

Ja tänk att ha en kombination av Farm, Truck, Construction sim med Snowrunner. Ultimata tidsfördrivar spelen


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Skrivet av Molotov:

Ja tänk att ha en kombination av Farm, Truck, Construction sim med Snowrunner. Ultimata tidsfördrivar spelen

En bra kombo som bara är en tidsfråga till dess att tekniken kan driva det med behaglig grafik och spelare.

Medlem
Skrivet av anon_332538:

En bra kombo som bara är en tidsfråga till dess att tekniken kan driva det med behaglig grafik och spelare.

Ser fram emot det


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Det märks ju tydligt vart Fntastic hämtat terrängkörningen ifrån till The Day Before videon 😆


signatur

Case: Silverstone Alta F1 PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer II 360 Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / Xbox Series X

Medlem
Skrivet av SgtBlack:

Det märks ju tydligt vart Fntastic hämtat terrängkörningen ifrån till The Day Before videon 😆

https://www.youtube.com/watch?v=qc78kMs3gu0

Förväntningar vs Verklighet


signatur

Life is too short to remove USB safely.

1
Skriv svar