Settlers-liknande Pioneers of Pagonia får väldigt positiva early access-intryck

Robot
Settlers-liknande Pioneers of Pagonia får väldigt positiva early access-intryck

Nu släppt för den som vill hänga med på early access-tåget.

#Envision-entertainment, #Pioneers-of-pagonia, #nyhetstips


Medlem

Tack för tipset. Det här kan vara något att följa och kanske köpa framöver.


signatur

Min blogg: https://tokar86a.top - Mest fokuserad på Pokémon Sleep & Pokémon Go l Hårdvara/server`s information: https://tokar86a.top/hardware-information/

Medlem

Härliga minnen från när Settlers var bra när man var yngre, trailern ser väldigt mysig ut och ett perfekt slappa i soffan spel.

Sen är det såhär ett early access ska vara, komplett spel men som har lite skavanker och som kommer att ändras beroende på feedback, inte ett halvtrasigt spel med saknade features och ospelbart pga stora buggar.

Medlem

För mig så var betan alldeles för likt Settlers. Det var liksom en exakt kopia fast mindre charmigt. Nej det blir inget köp för min del. Vissa konstiga saker oxå som jag anser att dom borde fixat redan

Medlem

Jag testadet demot/betan och var inte övertygad då, men hoppas att de förbättrat spelet sen dess. Då jag älskar The Settlers (främst 2:an) så kommer jag nog köpa detta när det mognat till sig.

Medlem

Spelade demot och alphan, och är helnöjd. Kommer bara bli bättre också framöver, så detta är ett givet köp. Älskar setters 3/4 och det var länge sedan jag upplevde denna sköna känsla i ett nytt liknande spel.

Medlem

Älskade demot och spelade om det flera gånger, så det här blir ett givet köp!

Medlem

Hmm, hörde att det inte finns combat? En stor del av settlers, de gamla alltså är ju det, att man bygger för att besegra den andra eller de andra soldaterna. Det verkar som att folk glömt den biten.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Hmm, hörde att det inte finns combat? En stor del av settlers, de gamla alltså är ju det, att man bygger för att besegra den andra eller de andra soldaterna. Det verkar som att folk glömt den biten.

"Defend yourself against enemies and mythical creatures"

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Hmm, hörde att det inte finns combat? En stor del av settlers, de gamla alltså är ju det, att man bygger för att besegra den andra eller de andra soldaterna. Det verkar som att folk glömt den biten.

Dom visar ju upp lite strider i trailern så jag gissar att det finns en del i alla fall.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Ser väldigt mysigt ut

Medlem

Hur är det nu? I demot va det ju bara att man blev inslängd på en karta utan nån tutorial eller nått. Finns det nån singelplayer eller nått i det?

Älskar settlers och faktiskt så var en av mina favoriter 7an, fastän det inte verkar vara nån favorit bland fansen. Tyckte både det och Stronghold var så charmigt att spela utan fiender och bara försöka bygga en mysig stad som överlevde alla problem.

Medlem

Kollade deras live-stream inför early access släppet, den avgjorde det för mig så blev ett köp.

1
Skriv svar