Dragon Age: Dreadwolf har fått en liten teaser-trailer

Robot
Dragon Age: Dreadwolf har fått en liten teaser-trailer

Och Bioware utlovar en full avtäckning i sommar.

#Bioware, #Dragon-age-dreadwolf, #nyhetstips


Medlem

GTA VI och Dreadwolf på samma dag. 2 av de spelen jag sett mest fram emot under flera år börjar närma sig. HYPE

Medlem

Hmm gjorde de en copy/paste av miljöerna i BG3?

Medlem
Skrivet av Belgaar:

GTA VI och Dreadwolf på samma dag. 2 av de spelen jag sett mest fram emot under flera år börjar närma sig. HYPE

Visst känns det surrealistisk?😂

Tycker båda trailarna var bra, dock alldeles föe korta. Ge mig en titt på Shadow of the Erdtree nu bara!!!

Medlem

Härligt att det går framåt! Vore trevligt att kunna spela detta om ett år!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Håll för fasen hypen under kontroll nu, gott folk. Dagens Bioware är en misshandlad zombie. Jag HOPPAS att det blir bra, men jag tror det när jag ser det.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Det här hoppas jag verkligen på! Vi får alldeles för få fantasy RPG's som faktiskt håller måttet. Nu återstår det bara att se om de faktiskt lyckas göra ett bra spel av det här haha... vill ha grymma progression system, djupa rpg element och MYCKET loot och customization!

Medlem

Illidan Stormrage, is that you?

Medlem

Höga förhoppningar, låga förväntningar...

Medlem

Är dreadwolf en drake helt plötsligt? Låter som så i slutet innan ylandet tycker jag.

Medlem

Gillade dragon age inqusition så ser fram emot detta håller tummarna att det blir bra

Medlem

Tycker DA: Inquisition var skräp (kändes som ett MMO).... Men KANSKE har BG3 höjt ribban och satt lite press på Bioware.

Medlem

Har inte spelat ett bra DA sedan Origin. Hoppas de kan vända på skutan.


signatur

I drank what?

Medlem

Är jag för gammal och för negativ nu eller är det här nya med att släppa en teaser som informerar om att en trailer kommer om 6 månader ganska murket? Jag vet dock inte vad som är värst egentligen, den här teasern eller Rockstars trailer till ett spel som släpps om 2 år.

Blä ger jag i betyg till båda.

Medlem

Äntligen!!!! Nu börjar vi snacka! Kanske det enda spelet förutom GTA VI som jag verkligen vill vara med om


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Origins är ett av de allra bästa spelen genom alla tider och tvåan var klart bra (om än en besvikelse jämfört med ett sånt mästerverk). Inquisition var kasst på allt utom grafiken och musiken.

Och sedan dess har det bara gått ännu mer utför för Bioware. Den här trailern ökade tyvärr inte mina förhoppningar. Vilka konstiga landskapsscener de valt, det ser ju pyttelitet ut.


signatur

Memento Mori

1
Skriv svar