Decembers Playstation Plus-spel har avtäckts

Robot
Decembers Playstation Plus-spel har avtäckts

Lego-racing, högtryckstvätt och äventyr i säregen stil.

#Lego-2k-drive, #Powerwash-simulator, #Sable


Medlem

Tack för det, lägger alltid till i biblioteket varje månad för senare när lusten faller sig på.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Gött med Sable! Varit taggad på det länge, men annat har kommit emellan.


signatur

Konsolgubbe

Medlem

Perfekt och sonen som önskade sig Lego 2K Drive i julklapp, check på den. Då får han något annat roligt som han önskade sig i stället .

Power Wash - spännande men ingen AAA titel så hoppar den för min del. har så mycket annat att spela nu.

Medlem
Skrivet av Garre:

Perfekt och sonen som önskade sig Lego 2K Drive i julklapp, check på den. Då får han något annat roligt som han önskade sig i stället .

Power Wash - spännande men det kan väl ändå inte vara en AAA titel

Har jag missat något eller varför skulle Power Wash Simulator vara en AAA titel? Det har det väl aldrig utgett sig för att vara?


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Menar bara att man vill ha AAA titlar på PS Plus om man får bestämma. Skulle ha varit tydligare så jag ändrade texten.

Medlem
Skrivet av Garre:

Menar bara att man vill ha AAA titlar på PS Plus om man får bestämma. Skulle ha varit tydligare så jag ändrade texten.

Aha då förstår jag 😄


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av Garre:

Perfekt och sonen som önskade sig Lego 2K Drive i julklapp, check på den. Då får han något annat roligt som han önskade sig i stället .

Power Wash - spännande men ingen AAA titel så hoppar den för min del. har så mycket annat att spela nu.

Power Wash är så jäkla bra. Du måste prova!


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Lego 2K Drive har man ju varit sugen på så det var roliga nyheter.

Medlem

Playstation Plus-spel blir bara sämre och sämre för varje månad som går.

Medlem
Skrivet av kaealy:

Playstation Plus-spel blir bara sämre och sämre för varje månad som går.

Håller med fullständigt. Riktigt jävla uselt är det.
Nästa gång jag köper konsol blir det Xbox.

Medlem
Skrivet av Tubb3:

Gött med Sable! Varit taggad på det länge, men annat har kommit emellan.

Ja, varit sugen på det länge så kanske köper en månads Plus för det och spelar igenom

Medlem
Skrivet av cyppa:

Håller med fullständigt. Riktigt jävla uselt är det.
Nästa gång jag köper konsol blir det Xbox.

Mqn måste komma ihåg att MS har ett gäng års försprång, och att gamepass inte var så välfyllt i början heller. Tror att sony hade behövt att börja ha ett lägre pris på sin tjänst, nu sätter man sig likvärdigt med GP vilket gör att det automatiskt även jemförs med det. Jag är dock optimistisk och tror att sony kommer att tvingas att höja sitt värde på sitt bibliotek. Det har ju varit ett gäng bra månader och tycker att sony ändå blivit bättre . I framtiden så kommer dock "det är nytt"- argumentet att bli mindre och mindre gångbart och det kommer endast kunna värderas av nuet, min gissning är att man även måste bli bättre på D1-titlar . Men dock tror jag det kommer ta rätt lång tid att innan man kommer upp till samma nivå spm GP, säkert 1-3 år . Sen vet man förstås inte vad som sker i framtiden men känslan är dock att GP och PP är här för att stanna.

Det kommer ju komma månader där inget faller än i smaken och så är det tyvärr, problemet är väl att man inte kan hoppa över månader. Här skulle jag vilja se en förändring faktiskt, där man kunde välja bort spel och då får tillbaka tokens som kan användas i butiken. På så sätt så skulle inte månadens spel vara "värdelösa" även ifall inget faller än i smaken.

1
Skriv svar