Jason Schreier motsäger uppgiften om att ingen jobbar på KOTOR-remaken

Robot
Jason Schreier motsäger uppgiften om att ingen jobbar på KOTOR-remaken

Säger sig ha kontakt med personer som fortfarande jobbar på det.

#Knights-of-the-old-republic, #Star-wars


Medlem

Är detta en remake på gamla kotor, det som kom typ 2001 eller? Jag frågar för man vet inte, det kommer ut spel idag som har samma namn som gamla spel.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skribent
Skrivet av Hipshot:

Är detta en remake på gamla kotor, det som kom typ 2001 eller? Jag frågar för man vet inte, det kommer ut spel idag som har samma namn som gamla spel.

Det ska vara en remake på det ja. Om det nu släpps...


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Schreier är mycket trovärdig och det han postar brukar stämma, han var t.ex. tidigt ute (före Rockstar) med att GTA VI skulle få en trailer i december, för att ta ett aktuellt exempel.

Jag tror att KOTOR fortfarande är under utveckling men att vägen till färdigt spel är problemtyngd och att projektet absolut är i fara. Om det blir av så är det nog tyvärr långt in i framtiden.

Medlem

Dom har nog satt en prao-elev på att hålla igång det.

Medlem

Mycket glad med lite grävande journalistik. Detta är ett av spelen jag vill ha allra mest.

Medlem
Skrivet av Knalle:

Schreier är mycket trovärdig och det han postar brukar stämma, han var t.ex. tidigt ute (före Rockstar) med att GTA VI skulle få en trailer i december, för att ta ett aktuellt exempel.

Jag tror att KOTOR fortfarande är under utveckling men att vägen till färdigt spel är problemtyngd och att projektet absolut är i fara. Om det blir av så är det nog tyvärr långt in i framtiden.

Jepp, och Jeff Grubb som påstod att det inte jobbas på alls är inte riktigt lika trovärdig.

Medlem

Han hittade något i dumpstern.

Medlem
Skrivet av Wilfer88:

Mycket glad med lite grävande journalistik. Detta är ett av spelen jag vill ha allra mest.

Samma här, mycket trevligt med lite levnadstecken och att det inte är helt dött i alla fall! Hoppas de kan styra upp det och få ut något av kvalitet tillslut!

1
Skriv svar