Payday 3:s första patch har återigen försenats

Robot
Payday 3:s första patch har återigen försenats

Och Starbreeze lovar att förbättra sin uppdateringsprocess.

#Payday-3, #Starbreeze


Medlem

Jag får fortfarande matchmaking error efter typ varannan omgång. I övrigt har jag riktigt kul med spelet!

Medlem

Började spela Payday 3 för 2 dagar sen och jag har inte haft något matchmaking problem alls faktiskt.
Instämmer med ovan riktigt roligt spel!

Medlem

Detta måste vara en av de sämsta uppföljarna någonsin. Inget annat än ett värdelöst försök att inte hamna i konkurs. Känns som det inte är långt borta ändå. Det är 5x fler som spelar payday 2 för det är så betydligt mycket bättre spel.

Medlem

När jag tittar på mina aktier:

Medlem
Skrivet av ClockWise:

Vi har blivit lurade.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem
Skrivet av noreason:

Det är 5x fler som spelar payday 2 för det är så betydligt mycket bättre spel.

Quake-konnässsör
Skrivet av noreason:

Detta måste vara en av de sämsta uppföljarna någonsin. Inget annat än ett värdelöst försök att inte hamna i konkurs. Känns som det inte är långt borta ändå. Det är 5x fler som spelar payday 2 för det är så betydligt mycket bättre spel.

Det är till och med ännu bättre, nästan 8 gånger fler som spelar Payday 2 än Payday 3

I alla fall enligt SteamCharts, ganska roligt faktiskt

Medlem

Måste vara en av de sämsta releaserna på flera punkter den senaste tiden va? Av ett etablerad bolag dvs.
Trist men som nämnt tidigare i tråden så är det kanske ett sista försök till att hålla sig flytande så man chansade.

Tor
Medlem
Skrivet av ClockWise:
Skrivet av Slashgibber:
Medlem

Bolaget har säkrat pengar, så även om det skulle bli total flopp för PD3 så klarar dem sig. Och det är ju inte jättekonstigt att det är färre som spelar PD3 med tanke på att det sånt matchmaking-strul fortfarande. * gömmer undan min stakeholder-kostym och låtsas inte tala ur egen ficka *

Medlem

Det enda jag har att klaga på är matchmakingen. Fasen så tråkigt att behöva sitta i vad som känns som en evighet och se om man ska bli matchad med random spelare eller inte. Mer än oftast så hamnar man i en tom eller halv lobby och måste börja om eller nöja sig med ett halvt team.
Skulle bra gärna vilja se någon speljournalist intervjua utvecklarna och fråga ut dem över tänket som ledde till valet av det här systemet. o_O
Men när man väl hamnar i en full grupp, fy fan vad roligt det är då. Flyter på bra och känns så mycket bättre än Payday 2

Avstängd
Skrivet av ForrestFox:

Det enda jag har att klaga på är matchmakingen. Fasen så tråkigt att behöva sitta i vad som känns som en evighet och se om man ska bli matchad med random spelare eller inte. Mer än oftast så hamnar man i en tom eller halv lobby och måste börja om eller nöja sig med ett halvt team.
Skulle bra gärna vilja se någon speljournalist intervjua utvecklarna och fråga ut dem över tänket som ledde till valet av det här systemet. o_O
Men när man väl hamnar i en full grupp, fy fan vad roligt det är då. Flyter på bra och känns så mycket bättre än Payday 2

Så du gillar progression systemet för XP?
Du tycker det är bra balans med pengarna du tjänar kontra vad du kan köpa för pengarna, samt vad sakerna kostar?
Du förstår hur alla vapen stats fungerar? Vilken mod som gör vad?
Att de valt att inte ha in-game voice chat i ett spel som bygger på lagarbete är ett beslut du är helnöjd med?

Det här är inget du kan klaga på?


signatur

Todd Howard is a Cunt

Medlem
Skrivet av AfterGlow:

Så du gillar progression systemet för XP?
Du tycker det är bra balans med pengarna du tjänar kontra vad du kan köpa för pengarna, samt vad sakerna kostar?
Du förstår hur alla vapen stats fungerar? Vilken mod som gör vad?
Att de valt att inte ha in-game voice chat i ett spel som bygger på lagarbete är ett beslut du är helnöjd med?

Det här är inget du kan klaga på?

Inte mig du frågar, men nej detta är inget jag ens tänkt på. Spelar inte med randoms, bara med kompisar eller själv. XP och sånt bryr jag mig inte så mycket om, utöver att gå upp så man kan låsa upp lite roliga perks.

Avstängd
Skrivet av Nioreh:

Inte mig du frågar, men nej detta är inget jag ens tänkt på. Spelar inte med randoms, bara med kompisar eller själv. XP och sånt bryr jag mig inte så mycket om, utöver att gå upp så man kan låsa upp lite roliga perks.

Du kommer snart nå en nivå i spelet där du inte längre tjänar någon XP, varpå du slutar låsa upp nya saker.

Om det inte stör dig, good for you.


signatur

Todd Howard is a Cunt

Medlem
Skrivet av AfterGlow:

Så du gillar progression systemet för XP?
Du tycker det är bra balans med pengarna du tjänar kontra vad du kan köpa för pengarna, samt vad sakerna kostar?
Du förstår hur alla vapen stats fungerar? Vilken mod som gör vad?
Att de valt att inte ha in-game voice chat i ett spel som bygger på lagarbete är ett beslut du är helnöjd med?

Det här är inget du kan klaga på?

Flera grejer här som verkar sopiga, men voice chat är något jag alltid stänger av i alla spel som har det. Folk på internet är ju fan inte kloka. I blame CS!

Avstängd
Skrivet av ClockWise:

Flera grejer här som verkar sopiga, men voice chat är något jag alltid stänger av i alla spel som har det. Folk på internet är ju fan inte kloka. I blame CS!

Tänkte väl. Har hitintills inte träffat på någon som på allvar är nöjd med sakerna jag nämnde. Spelet i sig är skitkul, det är bara allt runtom som behöver fixas.


signatur

Todd Howard is a Cunt

Medlem

https://steamdb.info/app/1272080/charts/

Spelet verkade ha under 1000 spelare även fast det står 1122, såg det innan...

Helt sinnessjukt, och här sitter man tungt på deras aktie. Kul. Lust att skicka mail till Starbreeze och be dom dra åt helvete allihop

1
Skriv svar