Fortsatta Payday 3-problem – Starbreeze söker ny matchmaking-partner

Robot
Fortsatta Payday 3-problem – Starbreeze söker ny matchmaking-partner

FZ drabbade, recensionen skjuts fram.

#payday-3


Medlem

Ytterligare en "Games as a service"-pärla.

Medlem

Jag kan verkligen inte förstå hur man inte har kunnat upptäcka det här under test. Har dom aldrig simulerat att 100,000 spelare strömmar in under 24h bara för att se om servrarna pallar trycket?

Geeks Gaming
Skrivet av kebbe:

Ytterligare en "Games as a service"-pärla.

Har jag missat/missförstått något? Kör Payday 3 verkligen GaaS modellen? 🤔

Medlem

Starbreeze har gått ner 30% på en vecka. Bådar inte gott för investerarna, hoppas det vänder snart för er som sitter i båten..

Skribent

Mina aktier är också "drabbade."

Ner 18% idag och -45% totalt. 😬 Tur i alla fall att det bara är småslantar.

Tor
Medlem
Skrivet av Shadee:

Mina aktier är också "drabbade."

Ner 18% idag och -45% totalt. 😬 Tur i alla fall att det bara är småslantar.

Känns lite som om jag köpte biljett till månen men fick bara åka kollektivt till Eslöv. RIP stonks 😆

Har vi tur så repar det sig, jag vill verkligen att Payday 3 ska få bli bra och leva länge oavsett.

Inaktiv
Skrivet av jehuty:

Jag kan verkligen inte förstå hur man inte har kunnat upptäcka det här under test. Har dom aldrig simulerat att 100,000 spelare strömmar in under 24h bara för att se om servrarna pallar trycket?

Företaget är ju rätt sargat med allt de gått igenom så inte förvånande att allt inte klickar

Medlem
Skrivet av Tor:

Känns lite som om jag köpte biljett till månen men fick bara åka kollektivt till Eslöv. RIP stonks 😆

Har vi tur så repar det sig, jag vill verkligen att Payday 3 ska få bli bra och leva länge oavsett.

🤣🤣

Medlem
Skrivet av Tor:

Känns lite som om jag köpte biljett till månen men fick bara åka kollektivt till Eslöv. RIP stonks 😆

Har vi tur så repar det sig, jag vill verkligen att Payday 3 ska få bli bra och leva länge oavsett.

Kollektivt till Eslöv med en enkelbiljett på obekväm tid utan platsreservation.

Medlem

Borde inte FZ recensera spelet som det är vid release?
1/5
- Kom aldrig in på servrarna.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Borde inte FZ recensera spelet som det är vid release?
1/5
- Kom aldrig in på servrarna.

Håller delvis med att man ska få en rejäl känga för sånt här men samtidigt så representerar det ju inte spelet. Det jag däremot kan tycka är att man är lite inkonsekvent med att vissa spel recenseras och inte får minus för uppenbara problem medan andra spel får minus och sämre poäng fast upplevelsen är den samma.

Medlem

"och att göra PAYDAY 3 mindre beroende av onlinetjänster."

Nu duger det...

Skrivet av Keneay:

Håller delvis med att man ska få en rejäl känga för sånt här men samtidigt så representerar det ju inte spelet. Det jag däremot kan tycka är att man är lite inkonsekvent med att vissa spel recenseras och inte får minus för uppenbara problem medan andra spel får minus och sämre poäng fast upplevelsen är den samma.

Fast det representerar ju, spelet är ju släppt. Man kan recensera spelet senare igen i stället då,,,


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Lära sig av misstag finns inte längre oavsett utvecklare av spel

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Fast det representerar ju, spelet är ju släppt. Man kan recensera spelet senare igen i stället då,,,

Skulle faktiskt lägga till det men glömde bort, tycker också att man borde göra en recension vid release och så kan man göra uppdatering ~3 mån senare om det släpps i dåligt skick. Tar det längre tid än så förtjänar det dåliga betyg för problemen och skulle aldrig släppts vid den tidpunkten från början.

Medlem

Märkte att i betan kunde man aldrig välja att queue:a upp som ett premade team med polare utan att undvika randoms. Går det(eller är det meningen att fungera antar jag) att skapa ett privat-party nu vid release?

Medlem

Tråkigt att det ska bli såhär. Men men, de har förhoppningsvis fått ordning på det här tills jag kommer hem från semestern. Har längtat länge efter detta!

Chefredaktör
Skrivet av Tor:

Känns lite som om jag köpte biljett till månen men fick bara åka kollektivt till Eslöv. RIP stonks 😆

Har vi tur så repar det sig, jag vill verkligen att Payday 3 ska få bli bra och leva länge oavsett.

Blev steam refund för min del. Alla polarna gjorde detsamma. Tråkigt då man såg fram emot att spela men pallar ju inte köra med randoms! Kanske plockar upp spelet på någon rea i framtiden istället.

Hoppas det löser sig för som har is i magen och orkar vänta.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Märkte att i betan kunde man aldrig välja att queue:a upp som ett premade team med polare utan att undvika randoms. Går det(eller är det meningen att fungera antar jag) att skapa ett privat-party nu vid release?

Jepp, du kan starta en friends only lobby.

Medlem
Skrivet av genomelak:

Kollektivt till Eslöv med en enkelbiljett på obekväm tid utan platsreservation.

Lugna ner dig nu, Satan.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av ProPain:

Jepp, du kan starta en friends only lobby.

Nice, tackar!

1
Skriv svar