Kopieringsskyddet Denuvo tas bort från Payday 3

Robot
Kopieringsskyddet Denuvo tas bort från Payday 3

Alla bankrånare kan pusta ut.

#payday-3, #starbreeze


Medlem

Denova... är det en kvinnlig version av Denuvo?

Edit: Om det var ett stavfel så är det väldigt långt mellan A och O, det är var alltså inte A och O att stava rätt på Denuvo.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skribent
Skrivet av Hipshot:

Denova... är det en kvinnlig version av Denuvo?

Edit: Om det var ett stavfel så är det väldigt långt mellan A och O, det är var alltså inte A och O att stava rätt på Denuvo.

Haha, ja jag skyller på avsaknaden av kaffe! XD

Fixat nu.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Haha, ja jag skyller på avsaknaden av kaffe! XD

Fixat nu.

Haha, så kan det bli!

Just skyddet i sig tar de nog bort för att betan på payday hade dålig prestanda och de måste ha bättre prestanda vid release. Annars hade de aldrig tagit bort det, för då hade det aldrig lagts in, sbz vet mycket väl vad folk tycker om det där sk piratskyddet.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Haha, så kan det bli!

Just skyddet i sig tar de nog bort för att betan på payday hade dålig prestanda och de måste ha bättre prestanda vid release. Annars hade de aldrig tagit bort det, för då hade det aldrig lagts in, sbz vet mycket väl vad folk tycker om det där sk piratskyddet.

Kan ju också vara så att de redan har tjänat ihop pengarna. Oftast brukar bolagen ta bort det när försäljningen har nått en milstolpe.

Skribent

Någon här som spelade betan? Jag laddade hem och tänkte prova, men råkade fastna i CS2 🙄

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Denova... är det en kvinnlig version av Denuvo?

Edit: Om det var ett stavfel så är det väldigt långt mellan A och O, det är var alltså inte A och O att stava rätt på Denuvo.

För att inte tala om alla Lenova-laptops man sett på Tradera under åren...

Medlem

Om spelet ändå kräver konstant uppkoppling så kanske spelet antas ha ett rätt robust kopieringsskydd även utan Denuvo. Men vem vet.

1
Skriv svar