Keanu Reeves hänger med Kojima, och Death Stranding 2-spekulationerna tar fart

Robot
Keanu Reeves hänger med Kojima, och Death Stranding 2-spekulationerna tar fart
Medlem

"Torra, öppna miljöer" för väl på intet sätt tankarna till första spelet, där regn var ett centralt inslag.

Medlem

Härligt med honom i det spelet också, även om jag inte var så jätteförtjust i det, men det är kul se kojima tänka utanför boxen.

Medlem

Det hela ska handla om en tv inspelning då båda är mycket intresserade av motorcyklar och inget annat.

https://youtu.be/qao30ldfO1w

Medlem

Hade inte ens tänkt på att man antingen kommer att få se en hög av kändisar lite här och där i 2an. Som Conan O'Brien I ettan tex.

Redaktör
Ponny

Geoff kan bli sotis!


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Skrivet av Danster:

"Torra, öppna miljöer" för väl på intet sätt tankarna till första spelet, där regn var ett centralt inslag.

Hm. Ersätter det med "storslagna" eller liknande.


signatur
Medlem

Vet att det är extremt impopulärt, men jag vill verkligen inte se Keanu i fler spel. Gillar han som människa, och av det jag sett är han en skön snubbe med mycket hjärta, men som skådespelare är han väldigt tråkig. Han gjorde Silverhand till någon väldigt okarismatisk i 2077.

Kojima verkar ju dock ha en förkärlek för träighet. Norman Reedus är ju heller inte någon man förknippar med fler ansiktsuttryck än kanske två, även om han också verkar vara en schysst gubbe.

Kan vara så att Kojima tänker att om huvudpersonen har fler dimensioner än en blir det svårt för spelaren att injicera sin egen personlighet i spelet, eller något.

1
Skriv svar