Lär känna protagonisterna från Alone in the Dark-rebooten

Robot
Lär känna protagonisterna från Alone in the Dark-rebooten
It's not a lake, it's an ocean

"Hardwood"...

Sade inte så mycket mer om spelet. Men jag är taggad och håller tummarna för att det blir bra (har förbokat samlarutgåvan så jag håller verkligen tummarna). Är ju något av en underdog i en väldigt hektisk spelmånad.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Skribent
Skrivet av Ruffles:

"Hardwood"...

Sade inte så mycket mer om spelet. Men jag är taggad och håller tummarna för att det blir bra (har förbokat samlarutgåvan så jag håller verkligen tummarna). Är ju något av en underdog i en väldigt hektisk spelmånad.

Var tvungen och kolla, hon heter HARTwood insåg jag nu haha!

Ja, jag vill också verkligen att spelet ska bli bra...pretty please med cthulhu on top.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Medlem

Prologen bådar verkligen inte gott tyvärr. Hade verkligen önskat motsatsen. Hoppas den inte är representativ för resten av spelet.

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Johan Lorentzon:

Var tvungen och kolla, hon heter HARTwood insåg jag nu haha!

Ja, jag vill också verkligen att spelet ska bli bra...pretty please med cthulhu on top.

Trodde jag hade hört fel och tänkte att nu gör de något lite kul här mitt i all skräck och mystik. Men ack!


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Kan ju knappast bli värre än sist...

Medlem

Körde det fristående demot som släpptes och det kändes väldigt svajigt tekniskt. Körde i och för sig på Series S men hoppas dom fixar det.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Var tvungen och kolla, hon heter HARTwood insåg jag nu haha!

🤣 Du är min favoritskribent på denna sida!

Skribent
Skrivet av BeardedRobot:

🤣 Du är min favoritskribent på denna sida!

Well...tack! XD


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Ser ut som David Harbour och Jodie Comer?

LoL nvm. Ibland så läser man lite slarvigt..

Jag testade Prologen för några veckor sen? (när det var steamfest?)
Funkade helt okej för mig vad jag kunde märka.

Så hoppas att den kan bli bra!

Medlem

Hmm, hoppas det inte blir samma fiasko som Near Death Investigation blev. Trailers och musiken till det spelet fick mig intresserad, sedan spelade man spelet och kontrollerna var urusla.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Ja kom igen nu. Hoppas de sneglat mkt på Capcom och deras remakes så att detta spelet kommer bli superbt.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar