Armored Core VI får en riktigt atmosfärisk och läcker handlingstrailer

Robot
Armored Core VI får en riktigt atmosfärisk och läcker handlingstrailer

Fromsoftware briljerar med ytterligare en filmisk trailer.

#Armored-core-6, #Fromsoftware, #nyhetstips


Medlem

Det ser så jädra mäktigt ut. <_<


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Om det är något som tidigare spel har misslyckats med så är det handlingen, får väl se hur det blir denna gång.

Medlem

Är riktigt taggad, dock lite orolig att standard gamern i väst har betydligt mindre intresse i mechs än vad dom har i souls-liknande fantasy, From Software namnet bär mycket men kommer nog inte nå ens nära Elden ring siffror.

Påverkar inte min njutning dock, bara orolig att en AC7 kommer nog vara långt bort ifall siffrorna levererar 20% av elden ring.

Medlem

Eftersom jag har hyfsat nyligen blivit stort From Software-fan så är jag extremt peppad på detta. Ser riktigt roligt och stämningsfullt ut.

Medlem

Redan förbokad.

Medlem

Riktigt atmosfäriskt och läckert! Ska bli så jäkla intressant och se om jag kommer gilla detta, förhoppningsvis gör man det. Kommer åtminstone ge det en ärlig chans.

Är fortfarande orolig att folk kommer gå in med fel mentalitet och tro att det är FromSoftwares nästa "Souls"-spel.

Frågan är också, ska man lira AC6 på japanska eller engelska?


signatur

The more I practice, the luckier I get.

1
Skriv svar