Speltidningar i Västerås säljes

Medlem
Speltidningar i Västerås säljes

Hej alla glada! Håller på och rensar mitt källarutrymme och står nu med 3st flyttkartonger halvfulla med diverse gamla speltidningar (PlayStation Magasinet, Super Play, Level, Reset och några få av andra).
Nostalgin säger att det vore kul att ha kvar men har verkligen inte plats längre. Känns synd att bara slänga dessa så jag tänker att det är säkert någon annan där ute som är lika nostalgisk som mig som tycker att det vore kul att ha dessa och bläddra i. ^^

Tidningarna är i gott skick och finns i Västerås.

Pris? Lägg ett bud vad som låter värt för dig. Symbolisk summa eller så.


signatur

Twitch: DrevlinsQuestLog
YouTube: DrevlinsQuestLog
Twitter: drevlinql

100 kr + frakt ? ,😋


signatur

New life, New hope

Medlem

OM det skulle dyka upp någon här som har koll på gamla samlarprylar, så "kapar" jag tråden lite; har en plastpåse full med hockeykort. Vill sälja skiten. Men har absolut NOLL koll på ev. värde, eller om dom är skräp och bara att kasta osv.


signatur

Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360
Fanatec CSL DD 8nm | McLaren GT3 V2-ratt | CSL Elite V2-pedaler

Scanna, spara i datorn?

Skriv ett pris så man har någon anning vad för summa det rör sig om?

Medlem
Skrivet av socialarbetaren:

OM det skulle dyka upp någon här som har koll på gamla samlarprylar, så "kapar" jag tråden lite; har en plastpåse full med hockeykort. Vill sälja skiten. Men har absolut NOLL koll på ev. värde, eller om dom är skräp och bara att kasta osv.

Är det kort från 90-talet så kan du mer eller mindre bara slänga dem så länge det inte är speciella rookiekort för "större" spelare osv. Därtill kommer såklart också skicket på kortet och med tanke på att du skriver att du har dem i en påse så gissar jag att skicket kanske inte direkt är "mint".

Är de dock äldre och i bra skick så skulle jag nog kanske gå igenom dem och kolla upp lite vad diverse kort kan vara värda.

1
Skriv svar