Summer Game Fest, Xbox Showcase, Starfield Direct, m.fl. – spelsommarens hetaste vecka är här!

Robot
Summer Game Fest, Xbox Showcase, Starfield Direct, m.fl. – spelsommarens hetaste vecka är här!
Geeks Gaming

Geoffchella kommer jag inte missa i år, samma sak med Volvys återkomst!

Riktigt späckad vecka för gamers! ❤️❤️❤️

Medlem

Dom förstod att min födelsedag behövde firas på något sätt ser jag ha ha! Med en hel vecka spel snack.

Medlem

Geoff mej överraskningar!!!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

It's not a lake, it's an ocean

Ständigt denna Geoff!


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Hoppas att Fable går tillbaks till rötterna och bjuder på ett fantastiskt rollspel som gör att man får en anledning att köpa en Xbox Series X.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Moderator | Testpilot

Taggad!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv

Ser inte fram emot mycket så förhoppningsvis väcks något till liv. Starfield och rymden låter som det mest intressanta just nu. Buggfritt förutsättningsvis

Medlem
Skrivet av anon_332538:

Ser inte fram emot mycket så förhoppningsvis väcks något till liv. Starfield och rymden låter som det mest intressanta just nu. Buggfritt förutsättningsvis

Är inte Fable lite intressant?:)


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Blir kul. Tycker det är roligare att läsa om spel än att spela dem nu för tiden :/

Hoppas det kommer ett nytt Fable.

Medlem

Får vi se tillkännagivande för Kingdome come deliverance 2 i år tror vi?


signatur

No hill is too steep No hole is too deep

1
Skriv svar