Ubisoft Forward: Avatar, Assassin's Creed Mirage och... Star Wars?

Robot
Ubisoft Forward: Avatar, Assassin's Creed Mirage och... Star Wars?
Medlem

Kul att se nått från Avatar..

Medlem

Glöm inte AC i VR! Sjukt spännande för en vr älskare.

Medlem
Skrivet av B-itta:

Glöm inte AC i VR! Sjukt spännande för en vr älskare.

Hoppas man blir lika imponerad som man blev över asgards wrath 2 igår... men jag känner tvivel 😅


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av B-itta:

Glöm inte AC i VR! Sjukt spännande för en vr älskare.

Fattar inte hur en studio kan lägga pengar på VR spel. Finns inget att tjäna där. Alldeles för liten publik och nichat. Och allt som oftast faller det pladask och blir blöja.

Medlem

Beyond Good & Evil 2 lär säkerligen inte visas den här gången heller…


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem
Skrivet av robbis:

Fattar inte hur en studio kan lägga pengar på VR spel. Finns inget att tjäna där. Alldeles för liten publik och nichat. Och allt som oftast faller det pladask och blir blöja.

Fattar inte hur spelare kan klaga på att utvecklare gör uppföljare, remakes och remasters samtidigt som de klagar så fort de försöker göra något nytt i vr.

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Fattar inte hur spelare kan klaga på att utvecklare gör uppföljare, remakes och remasters samtidigt som de klagar så fort de försöker göra något nytt i vr.

Well... Problemet med ubisoft är väl att de gjort samma saker i över ett decennium. Finns ju inte en gnutta nyskapande med det de släpper utan bara mer av samma med ytterst små ändringar som likagärna kunde vara en patch än ett nytt spel. Det är ju inte helt fel tänk om föregångaren skulle va top notch men riktigt där ligger ju aldrig deras spel enligt mig.

Medlem
Skrivet av B-itta:

Glöm inte AC i VR! Sjukt spännande för en vr älskare.

What? Assassins Creed i VR? Grymt.

Vilket skulle passa bäst på VR då, "rpg-AC" a la Valhalla eller old school-AC som Mirage?


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Qrush:

Well... Problemet med ubisoft är väl att de gjort samma saker i över ett decennium. Finns ju inte en gnutta nyskapande med det de släpper utan bara mer av samma med ytterst små ändringar som likagärna kunde vara en patch än ett nytt spel. Det är ju inte helt fel tänk om föregångaren skulle va top notch men riktigt där ligger ju aldrig deras spel enligt mig.

Nu var det inte kvaliten på Ubisofts spel som diskuterades. Men jag håller helt med dig.

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

What? Assassins Creed i VR? Grymt.

Vilket skulle passa bäst på VR då, "rpg-AC" a la Valhalla eller old school-AC som Mirage?

Jag hade gärna sett en old school-AC, nedtonat, smygande, helt ok om det världen inte är för stor/linjärt, så länge den har en gripande story och roliga aktiviteter.

Medlem

Ja vad kul. Jag har haft ögonen på avatar. Mer intresserad av det. Ska bli kul att se vad som visas 12 juni.

Medlem

Vill se Avatar gameplay nu nu nu 😍

1
Skriv svar