888 miljoner inspelade dollar (hittills), Super Mario-filmen krossar Miyamotos förväntningar

Robot
888 miljoner inspelade dollar (hittills), Super Mario-filmen krossar Miyamotos förväntningar

Har ännu inte släppts i Japan – men snart!

#shigeru-miyamoto, #the-super-mario-bros-movie


Medlem

Tro fasen. Det är exakt såhär man gör en film baserad på spel. Man tar hänsyn till dess historia och ger det värdighet samtidigt som man förnyar lite. Jag ger filmen väldigt bra betyg när jag såg den med min son. Han älskade den.

Gnällkuk

Lite udda att den släpps så sent i Marios hemland? Trist för alla stackars Mario-fans som fått vänta så länge, men snart så.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Lite udda att den släpps så sent i Marios hemland? Trist för alla stackars Mario-fans som fått vänta så länge, men snart så.

Ja, jag blev väldigt förvånad när jag läste det, måste jag säga.

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Lite udda att den släpps så sent i Marios hemland? Trist för alla stackars Mario-fans som fått vänta så länge, men snart så.

Skrivet av Casimir2323:

Ja, jag blev väldigt förvånad när jag läste det, måste jag säga.

Det finns en baktanke, 28:e april är starten på en japansk stor(lång)helg. Vet inte vad det heter på svenska men på engelska brukar man kalla det Golden Week. Många är lediga.

Medlem
Skrivet av Hejsanhoppsan:

Det finns en baktanke, 28:e april är starten på en japansk stor(lång)helg. Vet inte vad det heter på svenska men på engelska brukar man kalla det Golden Week. Många är lediga.

Ahaa, där ser man... Jobbigt ändå om man vill se filmen, att vänta flera veckor!

Medlem
Skrivet av Casimir2323:

Ahaa, där ser man... Jobbigt ändå om man vill se filmen, att vänta flera veckor!

Jobbigare att duscha under den veckan

Medlem

Såg den med mina kids och alla älskade den. Eastereggs överallt


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem

Medioker film men kul att den gör succe kanske vi kan få lite fler nintendo filmer.
Zelda, fzero, fire emblem, mother, punch out

1
Skriv svar