Ryktena säger att vi inom kort kommer få veta mer om Starfield

Robot
Ryktena säger att vi inom kort kommer få veta mer om Starfield
Fragtjuv

Härligt! Ska bli spännande att se när det släpps. Strax efter sommaren skulle jag tro.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Hoppas det är bra, för om det inte är de så blir man ju rädd för elder scrolls 6😱

Medlem

Kom igen nu Bethesda! Info och släppdatum tack.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Skribent
Skrivet av SID 6.7:

Kom igen nu Bethesda! Info och släppdatum tack.

Börjar vara dags kan man tycka!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Blir säkert försenat till November. Tvivlar på att de vill konkurrera med Zelda och Diablo i sommar.

Medlem

Är det Todd Howard som ska stå och ordbajsa och hitta på saker igen då?

Jag hoppas verkligen detta blir ett bra spel och att det är bra och spelbart redan vid release, men jag är tyvärr skeptisk med tanke på de senaste spelen de släppt. Jag hoppas jag har fel.

Geeks Gaming
Skrivet av SID 6.7:

Kom igen nu Bethesda! Info och släppdatum tack.

Skrivet av Johan Lorentzon:

Börjar vara dags kan man tycka!

Släppdatumet är ju i princip klart. Man har ju sagt ”första halvan av 2023” så det blir ju uppenbarligen 30/6

Skribent
Skrivet av NordhNet:

Släppdatumet är ju i princip klart. Man har ju sagt ”första halvan av 2023” så det blir ju uppenbarligen 30/6

Vill höra exakt datum från hästens mun!


signatur

"Writer and Fighter"

Geeks Gaming
Skrivet av Johan Lorentzon:

Vill höra exakt datum från hästens mun!

Hehe, sant

Jag är dock lite orolig för en ytterligare försening.
Det har fortsatt vara alldeles för tyst för att en lansering ska vara 3-ish månader bort

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Släppdatumet är ju i princip klart. Man har ju sagt ”första halvan av 2023” så det blir ju uppenbarligen 30/6

Tror det blir tidigare än så 🙂
Todd har ju själv sagt att han vill ha release datum och avslöjande så nära inpå varandra som möjligt.

Så om han fick som han ville skulle han nog göra en "Hi-fi Rush" och släppa det samma kväll. Men själv tror jag vi får vänta 1 månad då jag tror Xbox vill hinna marknadsföra det mer 🙂

Skribent
Skrivet av NordhNet:

Hehe, sant

Jag är dock lite orolig för en ytterligare försening.
Det har fortsatt vara alldeles för tyst för att en lansering ska vara 3-ish månader bort

Ja det finns två vägar här. Antigen jobbar de stenhårt för att bli färdiga och fokuserat på det istället för att visa upp saker. Eller så kommer det en försening. De har ju faktiskt inte nämnt ett datum heller så jag kan mycket väl tro att spelet skjuts fram till efter sommaren.


signatur

"Writer and Fighter"

fp
Medlem

Spelet släpps "som planerat", är buggigare än vad Cyberpunk var och saknar utlovad funktionalitet som ska komma "senare". Spelet säljer miljontals kopior första dagarna, betyget på FZ blir 10/5.

För min del får de gärna släppa spelet i dag, så spelet blir patchat och fixat lagom till Steams julrea.

Jag är mest nyfiken på hur moddstödet kommer att vara. Kommer det att vara endast Creation Club som gäller, eller blir det som med moddstödet till FO76 "kommer senare (mycket senare)"

Geeks Gaming
Skrivet av blackidus:

Tror det blir tidigare än så 🙂
Todd har ju själv sagt att han vill ha release datum och avslöjande så nära inpå varandra som möjligt.

Så om han fick som han ville skulle han nog göra en "Hi-fi Rush" och släppa det samma kväll. Men själv tror jag vi får vänta 1 månad då jag tror Xbox vill hinna marknadsföra det mer 🙂

Ja en hifi-release hade varit kul! Man gjorde något liknande med apex och båda blev ju en hit!

Frågan är om man siktar på 12-15 juni någonstans då det var då det officiellt ”visades” upp första gången 2018

Medlem

Tre år in i konsolgenerationen är vi snart kanske möjligen måhända troligtvis nästan något närmre att få höra om när man är redo att tala mer om när man hoppas släppa något förstapartsspel till Xbox (ryktas det).

Medlem
Skrivet av kebbe:

Tre år in i konsolgenerationen är vi snart kanske möjligen måhända troligtvis nästan något närmre att få höra om när man är redo att tala mer om när man hoppas släppa något förstapartsspel till Xbox (ryktas det).

Lite så, tyvärr 😕

Medlem

Najs! Hoppas på ett datum, ett av mina mest efterlängtade spel!

Medlem

Är Mikael Persbrandt med i Skyfield? 🙂

Edit: LOL, "Starfield" menade jag.

Skribent
Skrivet av rågkuse:

Är Mikael Persbrandt med i Skyfield? 🙂

Edit: LOL, "Starfield" menade jag.

Nä men han är med i nya svenska filmen "Stjärnfältet"..

🤣


signatur

"Writer and Fighter"

eld
Medlem

Sjukt hype!

Avstängd

Det finns mycket som behöver poleras och fixas av det jag har sett.

Enligt säkra källor så är det optimeringen till Series S som har tagit 70% av utvecklingstiden, den är tydligen ett helskotta att utveckla till.

Medlem
Skrivet av ChaiLatte:

Det finns mycket som behöver poleras och fixas av det jag har sett.

Enligt säkra källor så är det optimeringen till Series S som har tagit 70% av utvecklingstiden, den är tydligen ett helskotta att utveckla till.

Vad har du sett, och vilka källor? Jag har svårt att hitta något över huvud taget om spelet.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av kebbe:

Tre år in i konsolgenerationen är vi snart kanske möjligen måhända troligtvis nästan något närmre att få höra om när man är redo att tala mer om när man hoppas släppa något förstapartsspel till Xbox (ryktas det).

Xbox har inga spel.


signatur

Jump in.

Avstängd
Skrivet av Mortaigne:

Xbox har inga spel.

Vi vet, du behöver inte smeta det i ansiktet på oss.

Förhoppningsvis kan vi få några spel till hösten. Inte för att jag nödvändigtvis tror det, men hoppet är det sista..

Ambassadör
Xbox
Skrivet av ChaiLatte:

Vi vet, du behöver inte smeta det i ansiktet på oss.

Förhoppningsvis kan vi få några spel till hösten. Inte för att jag nödvändigtvis tror det, men hoppet är det sista..


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Xbox har inga spel.

Sant, det kommer snart!

Medlem

Då vet jag vilket ämne som jag kommer lyssna extra noga på i XNC och RDX.

Medlem

xD


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Det har dom sagt granska längre nu. Men jag har sagt det ganska länge att det inte kommer förens tidig 2024. Sålänge har jag massa annat att spela.

Medlem

Annonsering av annonsering inställd. Bethesda annonserar istället ES5:Skyrim: nu tillgängligt på boarding-kort terminaler nära dig.

12
Skriv svar