Teamet bakom Blizzards survival-spel har fördubblats i storlek

Robot
Teamet bakom Blizzards survival-spel har fördubblats i storlek

Men hemlighetsmakeriet fortsätter.

#Blizzard


Medlem

Ser fram emot att se mer om detta då jag totalt missat att Blizzard håller på med ett survival spel.

Lite konstigt dock att ta med och översätta ett citat från Ybarra som ej finns på sidan som länkas till

Skribent
Skrivet av SypherZ:

Ser fram emot att se mer om detta då jag totalt missat att Blizzard håller på med ett survival spel.

Lite konstigt dock att ta med och översätta ett citat från Ybarra som ej finns på sidan som länkas till

Aha, bra spanat. Jag råkade länka samma sak två gånger. Här är inlägget https://news.blizzard.com/en-us/blizzard/23897172/end-of-year...

Medlem

Dubbelt så många betyder inte dubbelt så bra eller dubbelt så snabbt i IT-världen tyvärr 😂 Speciellt inte i big corp miljö.


signatur

IDKFA

Medlem

Blizzard... Det här med Survivalspel verkar bli stort... Vi hoppar på det... 5 år för sent...

Gör ett nytt bra och snyggt mmo så är jag på.


signatur

1# FZ Troll

Medlem
Skrivet av robbis:

Blizzard... Det här med Survivalspel verkar bli stort... Vi hoppar på det... 5 år för sent...

Gör ett nytt bra och snyggt mmo så är jag på.

Det är så Blizzard jobbat i alla tider.

Medlem
Skrivet av robbis:

Blizzard... Det här med Survivalspel verkar bli stort... Vi hoppar på det... 5 år för sent...

Gör ett nytt bra och snyggt mmo så är jag på.

Varför ska man göra ett nytt mmo när Wow fortfarande är världens största?

Medlem
Skrivet av robbis:

Blizzard... Det här med Survivalspel verkar bli stort... Vi hoppar på det... 5 år för sent...

Gör ett nytt bra och snyggt mmo så är jag på.

Jag har aldrig spelat survival-spel tills nu. Testade Dark & Darker som är i alpha och extremt basic än så länge, men ack så roligt. 5 år för sent? struntsamma om det är ett bra spel

1
Skriv svar