Nu kan du betatesta Torchlight: Infinite

Robot
Nu kan du betatesta Torchlight: Infinite

Serien gör ett nytt free to play-försök.

#torchlight-infinite


Gnällkuk

Oh! Nice, glömt bort detta trots att jag såg en video om att det skulle komma här om dagen


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Ett mobilspel som även görs till PC med cash shop. Hmm känner igen denna lukt (Diablo) och rynkar gott på näsan. Nej tack.


signatur

1# FZ Troll

Medlem

Lirat Torchlight 1 och 2. Riktigt bra spel. Vågar inte röra 3:an på grund av den tunga kritiken.

Medlem

Vet inte. Tänker spontant att ett spel som både körs på PC och mobil är rätt dassigt. Hade isf sett en utökad version till PC. Har dock inte spelat sedan Torchlight 2 och är föga intresserad.

Hcz
Medlem
Skrivet av robbis:

Ett mobilspel som även görs till PC med cash shop. Hmm känner igen denna lukt (Diablo) och rynkar gott på näsan. Nej tack.

De har sagt att det bara ska vara transmog i shoppen men det var länge sedan det sa det. Nu när Diablo-Im drar in en massa pengar kommer det nog köra samma skit som dem. =(

Medlem

"ingame-köp till pc och mobiler."

Och med den kommentaren dog allt intresse.

Medlem

Det första och framför allt andra Torchlight är bland de bästa hack n slash någonsin, just för att de är så simpla och nybörjarvänliga. Sometimes less is more. Torchlight II är ett av mina favoritspel, så jag vore glad om mobilspelet ens kommer i närheten av den underbara tvåan.

Medlem

Testade lite kvickt på Steam. Nja, inte något för mig, åtminstone inte på PC. Hade inte haft något emot att testa det igen när det blir tillgängligt på mobilen. Verkar som det kan vara lite kul i alla fall för folk som är mer insatta i mobile-gaming (så som min syrra är).

Medlem
Skrivet av Miindz:

Lirat Torchlight 1 och 2. Riktigt bra spel. Vågar inte röra 3:an på grund av den tunga kritiken.

Det gjorde du rätt i. Jag älskade ettan. Tvåan var också riktigt bra. Tänkte jag måste pröva trean trots kritiken. Och där dog Torchlights magi för mig ;/

Medlem

detta får man ju ta och testa, älskade 1an och 2an, 3an körde jag aldrig. får väl se om det är något att ha. 2an har man ju varvat några gånger i alla fall


signatur

//monster

1
Skriv svar