Första titten på GTA-mannen Benzies nya - Everywhere

Robot
Första titten på GTA-mannen Benzies nya - Everywhere
Avstängd
Medlem

Helt klart ett spännande projekt att följa.

Medlem

Spännande, Ett open-world FortNite..... suck...

Väntade mig en GTA-Killer när man först hörde talas om detta projekt för nåt år sedan som även nån spelpress hade skrivit att det skulle bli.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

100% att detta är nåt live service multiplayer only online smörja med NFT? Och man kan bygga saker som i minecraft... oj vad kul. Har aldrig sett det förut.... suck. Då kan jag lika gärna spela minecraft eller?


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Jag skriver samma sak här som jag skrev i chatten under streamen. Hela trailern känns som en Metaverse sales pitch. Pga debattklimatet bland gamers vågade de inte nämna uttrycket NFT, men det skulle inte förvåna mig om det blir en del av spelet.

Medlem

Tyckte jag hörde han sa "for the next generation of gamers" så kan bara anta det är ett barnspel.

Medlem

Forza fortnite zelda edition

Medlem

Något säger mig att Studion inte kommer finnas kvar 6 månader efter denna release.
Inte för att man vill va den som är den!

Men all lycka till dom.

1
Skriv svar