Köp åtta racingspel för 130 kr hos Humble Bundle

Robot
Köp åtta racingspel för 130 kr hos Humble Bundle

Köp svinbra racingspel, hjälp behövande på kuppen.

#assetto-corsa, #automobilista-2, #humble-bundle


Medlem

Bra initiativ men det var tyvärr inget av liren som lockade... Tyvär..

Isf möjligtvis spelet (Assetto Corsa Competizione) som har ganska ny grafik jämför med originalet. Men jag är egentligen inget fan av harcore racing sims. Tycker bäst om lite mer arcade styrning likt Forza Horizon titlarna. Men, men.. smaken är olika.. Hoppas nån här kan glädjas åt denna sexiga bundle.
__________________
Trevlig Helg..!!!....


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Jag köpte Civ-bundlen för snart två veckor sedan och det är fortfarande nycklar som är "temporarily exhausted". Det har fått mig att ledsna lite på det företaget. Ingen varning på storesidan heller.

Medlem
Skrivet av johanAndersson:

Jag köpte Civ-bundlen för snart två veckor sedan och det är fortfarande nycklar som är "temporarily exhausted". Det har fått mig att ledsna lite på det företaget. Ingen varning på storesidan heller.

Vad betyder det? att man måste vänta på nycklar?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skrivet av Molotov:

Vad betyder det? att man måste vänta på nycklar?

Japp.

Underbart kundbemötande. Två veckor utan att de levererar produkten de sålt, och en vecka efter felanmälan så lägger de ner ärendet.

Vilka jävla as.

1
Skriv svar