Omtyckta Witcher-kortspelet Gwent får renodlad singleplayer-version

Robot
Omtyckta Witcher-kortspelet Gwent får renodlad singleplayer-version

Kan komma att släppas 2022.

#gwent, #singleplay


Medlem

Ser ut som att Ciri ska få sig en redig halshuggning på bilden tanke på han i bakgrunden.

Testpilot

Gwent var roligt som ett minispel i Witcher 3 men utöver det vet jag inte riktigt. Kanske att detta blir bättre än det andra Gwent spelet som kändes lite spretigt.

Annars kommer jag aldrig sluta hoppas på Triple Triad som eget spel. Det var ett roligt kortspel

Medlem
Skrivet av Mutumba:

Gwent var roligt som ett minispel i Witcher 3 men utöver det vet jag inte riktigt. Kanske att detta blir bättre än det andra Gwent spelet som kändes lite spretigt.

Annars kommer jag aldrig sluta hoppas på Triple Triad som eget spel. Det var ett roligt kortspel

Gjorde alla Gwent questen som fanns i spelet och tyckte ändå Thronebreakers var lite underhållande. Men fastnade aldrig för själva online Gwent.

Medlem

Kul! Jag tycker att Gwent är en sådan sak som avnjuts bäst i godan ro, d.v.s. i enspelarläge. Älskade det ingame i Witcher 3, samma sak med Thronebreaker. Multiplayer-spelet däremot, det kändes bara stressigt.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Skrivet av delli:

Ser ut som att Ciri ska få sig en redig halshuggning på bilden tanke på han i bakgrunden.

Läste först "Ciri ska få sig en redig avsug...."


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Testpilot
Skrivet av Fiigaro:

Gjorde alla Gwent questen som fanns i spelet och tyckte ändå Thronebreakers var lite underhållande. Men fastnade aldrig för själva online Gwent.

Jag gjorde detsamma riktigt kul med turneringarna i Witcher 3. Har faktiskt inte spelat Thronebreakers ännu, har som sagt inte lockat så mycket men någon dag kanske jag testar det. Vet att online Gwent genomgått förändringar men när jag testade det var det inte tillräckligt intressant för mig.

Medlem

Hoppas det blir lika bra som Thronebreakers.

Medlem
Skrivet av Fiigaro:

Gjorde alla Gwent questen som fanns i spelet och tyckte ändå Thronebreakers var lite underhållande. Men fastnade aldrig för själva online Gwent.

Tyvärr så sabbade de spelet när de tog bort 1 row och gjorde alla korten "agile" fast alla på deras forum var emot den ändringen under alpha/betan. Gillar Witcher 3 gwent så mycket mer.

Medlem

Kul i så fall. Gillade i 3:an plus Thronebreaker, som dock var lite mer invecklad emellanåt med dessa puzzel.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

The witcher tales: A Thronebreaker var ju ett fantastiskt solo-lir. Kul att de återkommer till Gwent.

1
Skriv svar