Hur hitta folk att spela med?

Medlem
Hur hitta folk att spela med?

Känns som det är väldigt svårt att hitta nytt trevligt folk att spela med nuförtiden?

Jag har endast en polare kvar vi sitter nästan varje kväll och tjurar över att vi inte har några att spela med.

Vi spelar aldrig dom mainstream spelen direkt utan mindre spel såsom SnowRunner, Human Fall Flat, Phasmophobia, Sea of Thieves och massa andra småspel

Hur gör man för att hitta fler??

Medlem

Använder forum som folk för de spelen använder sig utav?

Brukar finnas ex Discord-servers för specifika spel, t.ex skapade av utvecklarna, som man kan joina. Har ej koll på just de spelen du nämnt dock. Annars kan det vara värt att söka efter sådana trådar här på FZ eller SweClockers och se om någon skapat innan eller skapa egen tråd om det.

Sen finns Geeks egna Discord där diverse spel spelas. Och man kan snacka med folk om både spel, teknik och annat mellan himmel och jord!


signatur

Halo kompis!

Medlem
Skrivet av totte1015:

Känns som det är väldigt svårt att hitta nytt trevligt folk att spela med nuförtiden?

Jag har endast en polare kvar vi sitter nästan varje kväll och tjurar över att vi inte har några att spela med.

Vi spelar aldrig dom mainstream spelen direkt utan mindre spel såsom SnowRunner, Human Fall Flat, Phasmophobia, Sea of Thieves och massa andra småspel

Hur gör man för att hitta fler??

Brukar srkiva i Fz discorden ibland. Alla trevliga och skön stämning! Try it out


signatur

Allätare

Moderator | Testpilot
Skrivet av gonzo247:

Brukar srkiva i Fz discorden ibland. Alla trevliga och skön stämning! Try it out

Alla är så välkomna!

Länk: https://discord.gg/t8KGHnCsF2


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar