Sociala Medier

Medlem

Aftonbladets chatt är helt sanslös. Värdelösa bilder på katter och hundar och folks mat. Är detta vad folk saknar så djupt för att Facebook och Instagram ligger nere några timmar? Det är ju för sorgligt.

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Haha ja, att låtsas vara tjej i AB-chatten är ju en klassiker! Men kattbilder är det mesta jag vill ha ut av sociala medier idag.

Samma här, kattbilder ska det vara!


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem
Skrivet av Aesoprock:

Samma här, kattbilder ska det vara!

Medlem
Skrivet av Kyrre:

Jag är singel. Och instagram känns typ vanligare att ge ut nu för tiden än tex nummer. Man lägger upp lite vad man gör om dagarna, kommenterar, snackar med varandra etc. Har majoriteten av mina vänner där också. Det är socialt

Senast jag uppdaterade min insta var en post 2018 och innan det en post 2016. Tror det blir bäst om jag inte ger ut min insta på en date


signatur

PSN: MrOakenborn

Avstängd
Skrivet av Tröjan:

Aftonbladets chatt är helt sanslös. Värdelösa bilder på katter och hundar och folks mat. Är detta vad folk saknar så djupt för att Facebook och Instagram ligger nere några timmar? Det är ju för sorgligt.

Jag läste för länge sen att det kallades Social uppdateringssjuka.
Redan då var många "beroende".


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av lerb:

En dum fråga kanske men den är genuin. Hur funkar det med Oculus Quest i dessa lägen? Kan man lira fast att Facebook ligger nere?

Undrar för att jag varit sugen på just Oculus Quest men hela Facebook-grejen tar emot lite.

Vill lyfta ett varningens finger. Läste denna hemska story igår:

12
Skriv svar