Inför releasen imorgon (!) får Kena: Bridge of Spirits lanseringstrailer

Robot
Inför releasen imorgon (!) får Kena: Bridge of Spirits lanseringstrailer

Spelhöstens potentiellt mysigaste spel.

#kena-bridge-of-spirits


Medlem

Sjukt snyggt.
Äntligen får man lite next gen vibbar igen.

Efter att de droppade den här trailern idag så gjorde jag något jag aldrig brukar göra. Jag förhandsbokade spelet i PS store så nu ligger det på PS5an o väntar.
Det är en chansning men fick verligen positiva vibbar av den här nya trailern och tack o lov är det en bra prislapp så skulle det nu mot all förmodan visa sig vara totalt skräp så har man iaf inte förlorat hela sin lön haha.

Går tydligen i 4k, 60fps på ps5 med fick jag lära mig idag så det är gött. (ej confirmed dock så ta det med en nypa salt)


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Förbeställt Förinstallerat Förväntan

Medlem

Photo mode fick en egen trailer.

Medlem

Taggad! Släpper ni er recension imorn?

Medlem

Supertaggad är jag!

Medlem

Inga recensioner än?

Medlem

Kommer ta en paus från allt annat och lira Kena direkt efter jobbet imorgon! Unreal engine 4 ser ut att fortsätta leverera. Tänk dock när vi får femman i spelen ooohf.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av SunShine:

Sjukt snyggt.
Äntligen får man lite next gen vibbar igen.

Efter att de droppade den här trailern idag så gjorde jag något jag aldrig brukar göra. Jag förhandsbokade spelet i PS store så nu ligger det på PS5an o väntar.
Det är en chansning men fick verligen positiva vibbar av den här nya trailern och tack o lov är det en bra prislapp så skulle det nu mot all förmodan visa sig vara totalt skräp så har man iaf inte förlorat hela sin lön haha.

Går tydligen i 4k, 60fps på ps5 med fick jag lära mig idag så det är gött. (ej confirmed dock så ta det med en nypa salt)

Chief among these is a Fidelity Mode that allows Ember Lab’s upcoming magical adventure romp to run at native 4K/30 FPS, which offers a “cinematic experience.” Elsewhere, a Performance Mode will see Kena: Bridge of Spirits clocking in at 60 FPS in dynamic 4K resolution.

Medlem

Lite uttjatad take men visst fan ringer varningsklockor när recensioner kommer efter release av spelet?

Medlem

Visste inte ens att det skulle komma, vad hände med marknadsföringen? Verkar som Sony och Epic bara gav upp på spelet? Det är lite utav en farhåga om det är bra eller dåligt spel. Jag väntar på recensioner. Kom ihåg. NO PRE ORDER.

International
Man of Mystery

Jag spelar alldeles för lite såna här spel känns det som, kanske skulle ge mig hän och testa på det


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Rejält snygg trailer!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Inaktiv

Ser ju riktigt mysigt ut. Lite som Botw mixat med Fenyx.

Medlem

Forbes sa häromdagen efter någon slags sen förtitt att "‘Kena: Bridge Of Spirits’ Is A Delightful Video Game You Don’t Want To Miss", låter lovande helt enkelt!

Medlem

Hmm, hade helst köpt det fysiskt men vet inte om jag orkar vänta.

Behöver en liten paus från Assassin's Creed: Odyssey. Kena verkar ganska kort och lättsmält. Skulle passa perfekt!

Medlem

Är sjukt sugen på detta...

Hittade en recension som pekar på att det är riktigt bra och 15-20 timmars speltid:

https://ultimateoftimes.com/2021/09/17/kena-bridge-of-spirits...


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

tröttnade ganska snabbt på ratchet & clank och psychonauts 2, så nånting säger mig att jag inte kommer spela det här mer än i ett par timmar heller, men ändå lite sugen.

Medlem
Skrivet av quadratis:

tröttnade ganska snabbt på ratchet & clank och psychonauts 2, så nånting säger mig att jag inte kommer spela det här mer än i ett par timmar heller, men ändå lite sugen.

Oj, det va ju lite olika spel 😅

Medlem

Oh grymt, äntligen ett next gen spel. Känns som en Pixar film på kvalitén:D

Skrivet av quadratis:

tröttnade ganska snabbt på ratchet & clank och psychonauts 2, så nånting säger mig att jag inte kommer spela det här mer än i ett par timmar heller, men ändå lite sugen.

Men vad bra att spelet inte verkar vara så långt då:D

Medlem

Jag förväntar mig ett relativt kort spel. Så blir inte jag missnöjd iaf.

Dex
Medlem
Skrivet av Dengode:

Lite uttjatad take men visst fan ringer varningsklockor när recensioner kommer efter release av spelet?

När det gäller stora AAA titlar så kan jag hålla med ibland, men när det gäller mindre indie studios så tror jag inte man ska tänka för mycket på det. Det är ju bara att vänta och se recensionerna i vilket fall om man är tveksam.

Tror nog det helt enkelt handlar mer om att kanske inte ha så stora resurser så kanske inte kan göra det tidigare. Det går inte ens att få tag på spelet fysiskt förrän i November t.ex.

Medlem

Blä jag hoppades kunna lira det från midnatt men låses inte upp förrän 15:00 imorgon på Epic

Medlem

Spelet ser riktigt intressant ut men jag kommer invänta den fysiska utgåvan
Sökte på (Prisjakt) och fann endast 1 återförsäljare.
_____________________________________________________________________
inet: || Kena:Bridges of Spirits -- PS5. (799:-) Release: 3000-01-01.
_____________________________________________________________________
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5405345
Det är ju värt att vänta på fysiskt plus att de erbjuder fri frakt vilket var trevligt.

____________________________________________________________________________________________________
Om vi hoppar över detta värdelösa inlägg ovan o kollar hit så släpps en fysisk version av spelet i november för 500 spänn.
https://noisypixel.net/kena-bridge-of-spirits-physical-releas...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Visste inte ens att det skulle komma, vad hände med marknadsföringen? Verkar som Sony och Epic bara gav upp på spelet? Det är lite utav en farhåga om det är bra eller dåligt spel. Jag väntar på recensioner. Kom ihåg. NO PRE ORDER.

Jo det har inte lagts ned mycket krut på marknadsföringen på spelet helt klart.

Gällande att t.ex. Epic "gav upp spelet" är väl lite fel att säga? Ember Lab får väl en säck med pengar och det är upp till dom hur det förvaltas, eftersom dom är både utvecklare och utgivare? Dom använde det alltså inte till att marknadsföra spelet alls. Kan ju ha fel, men antar att så är fallet.

Förövrigt ser spelet jäkla mysigt ut, lite ostigt i manus kanske, men mysigt.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Sett fram emot detta sedan första trailern. I det tama och bleka spelåret 2021 törstar man efter en riktig höstpärla.

Hoppas, hoppas.

Medlem

Hade ingen aning om att det var dags för release redan så det var ju en kul överaskning.

Medlem
Skrivet av Dex:

När det gäller stora AAA titlar så kan jag hålla med ibland, men när det gäller mindre indie studios så tror jag inte man ska tänka för mycket på det. Det är ju bara att vänta och se recensionerna i vilket fall om man är tveksam.

Tror nog det helt enkelt handlar mer om att kanske inte ha så stora resurser så kanske inte kan göra det tidigare. Det går inte ens att få tag på spelet fysiskt förrän i November t.ex.

Är det bekräftat att det kommer fysiska ex i november? Inväntar nog det i så fall!

Medlem

Lite recensioner börjar dyka upp:

"Buy, Wait for Sale, Never Touch?" - Buy

8/10
https://www.ign.com/articles/kena-bridge-of-spirits-review-ps... -

4/5
https://www.tomsguide.com/reviews/kena-bridge-of-spirits

4/5
https://gamerant.com/kena-bridge-of-spirits-review/

65/100
https://www.pcgamer.com/kena-bridge-of-spirits-review/

https://opencritic.com/game/11516/kena-bridge-of-spirits - 82 på OpenCritic för tillfället.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Jag förstår att det kan ha att göra med att det varit brist på PS5or men var det inte Sony som sa att dom minsann skulle satsa på äkta next gen spel istället för att göra som Xbox och göra spelen tillgängliga på både current och next gen?

Spelet ser i vilket fall supermysigt ut!


signatur

PSN: MrOakenborn

12
Skriv svar