Tre gånger så många jobbar på nya Mario + Rabbids jämfört med det första

Robot
Tre gånger så många jobbar på nya Mario + Rabbids jämfört med det första
Medlem

2 tredjedelar utav studion jobbar på hur man kan få in olika sorters pengar scamms i spelet

Medlem

Det verkar som att spelbranschen och politiken funkar på samma sätt.
Ju fler som är inblandade ju sämre blir det.
Det är inte antalet som är det viktigaste utan ambitionerna.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Första spelet är ett riktigt bra och underskattat spel. Jag hoppas de inte fuckar upp uppföljaren.

Medlem

Detta känns som ett sätt att skapa hype. Återkom när ni skapat ett bra spel.


signatur

| Ryzen 5 3600, 16gb DDR4, GTX 1070, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Windows 10 Pro | Nintendo Switch| Wii U| PS4 | Xbox Series X | PSvita OLED |New 3DS XL |+Diverse retrokonsoler|

Medlem

Bara gamla griniga personer som kommenterar som vanligt. Det första spelet var ju väldigt väl mottaget, så det andra borde ju bli vettigt också.

Dem brukar ju lyckas med uppföljare för det mesta.

Medlem

Första är riktigt bra och hoppas de lyckas med även detta. Ibland kan för många som jobbar på det betyda att det blir sämre, men jag hoppas bli överraskad.


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem

Älskade första spelet, men det vore bra om man kunde skippa alla meningslösa pussel i hubbvärlden.

Medlem

Spelade nyligen igenom det första spelet då jag kunde köpa det för kaffepengar. Det var okej men kunde förbättras på en hel del punkter. Det var löjligt lätt och väldigt tunt när det gällde att konfigurera karaktärerna. Samt att bonusarna man kunde hitta/låsa upp var till 90% cosmetic junk.

Potentialen fanns där dock och jag hoppas uppföljaren levererar!

Medlem

Jag är superpepp! Det första spelet är sjukt bra och faktiskt smått utmanande emellanåt. Jag trodde jag skulle hata alla rabbids men spelet bjöd på en del lol-moments. Fuck Minions, ge mig rabbids vilken dag som helst 😄

Medlem
Skrivet av Querth:

Spelade nyligen igenom det första spelet då jag kunde köpa det för kaffepengar. Det var okej men kunde förbättras på en hel del punkter. Det var löjligt lätt och väldigt tunt när det gällde att konfigurera karaktärerna. Samt att bonusarna man kunde hitta/låsa upp var till 90% cosmetic junk.

Potentialen fanns där dock och jag hoppas uppföljaren levererar!

Har du kört Donkey Kong DLC’t? Det är ännu bättre imo.

1
Skriv svar