Survival-spelet Green Hell kommer till konsoler och VR

Robot
Survival-spelet Green Hell kommer till konsoler och VR

Att pilla bort blodiglar i VR – har spelbranschen nått sin kulmen?

#Creepy-jar, #Green-hell, #Incuvo


Medlem
Medlem

Finns det kannibaler??? 😵😵😵😵

Medlem
Skrivet av Saurfange:

Finns det kannibaler??? 😵😵😵😵

Inte helt hundra på om de är kannibaler eller ej ännu men de har krigsmålning och försöker döda en åtminstone.
Om inte annat så kan man stycka dem och äta upp och själv bli kannibal. (Tror man tappar väääldigt mycket sanity då dock), haha.

"Trevligt" spel hursomhelst, spelar coop med sambon. Fångar känslan av fuktig, jobbig djungel jävligt bra. Blir vettskrämd varje gång man råkar trampa på en spindel/orm/skorpion/blir anfallen av en jävla jaguar mitt i natten etc.

Medlem
Skrivet av Ftmch:

Inte helt hundra på om de är kannibaler eller ej ännu men de har krigsmålning och försöker döda en åtminstone.
Om inte annat så kan man stycka dem och äta upp och själv bli kannibal. (Tror man tappar väääldigt mycket sanity då dock), haha.

"Trevligt" spel hursomhelst, spelar coop med sambon. Fångar känslan av fuktig, jobbig djungel jävligt bra. Blir vettskrämd varje gång man råkar trampa på en spindel/orm/skorpion/blir anfallen av en jävla jaguar mitt i natten etc.

Tänkte på detta för mig och frugan, jag har redan kört storyn och hon är ny på pc sidan (kommer från telefon spel, som pubg/Cod)
Något du rekommenderar?

Medlem
Skrivet av Pcmartinzzon:

Tänkte på detta för mig och frugan, jag har redan kört storyn och hon är ny på pc sidan (kommer från telefon spel, som pubg/Cod)
Något du rekommenderar?

Vi har väldigt kul med det åtminstone! Har aldrig kört survivalspel i coop och det blir en jäkla skillnad på att köra ensam. Trevligt att tillsammans kunna samla ihop mat och saker man behöver och bygga lerhus tillsammans och sådär.

Medlem

Ser väldigt kul ut!

Medlem

Älskar att fler utvecklare börjar snegla på VR.

Medlem

VR ser helt klart ut att bli ordentligt gjort och inge "cash grab".
Ser fram emot när det släpps och ev ett köp


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Storyn i singelplayer är bra och har flera slut.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar