King's Bounty II får släppdatum i sin senaste trailer

Robot
King's Bounty II får släppdatum i sin senaste trailer

Se varifrån Heroes of Might & Magic-serien fick sin inspiration.

#1c-entertainment, #Kings-bounty-2


Medlem

Spelade originalet väldigt mycket för hur ung jag var. Bästa DRM. Spelat några av de nya Kings bounty, tyvärr känns de ibland som billiga kopior av bra HOMM spel.
Hoppas den här revolten blir något bra. Vi har ju haft ett djupt svart hål där HOMM en gång var.

Kan tipsa om Songs of conquest. See också lovande ut

Medlem
Skrivet av aholman:

Spelade originalet väldigt mycket för hur ung jag var. Bästa DRM. Spelat några av de nya Kings bounty, tyvärr känns de ibland som billiga kopior av bra HOMM spel.
Hoppas den här revolten blir något bra. Vi har ju haft ett djupt svart hål där HOMM en gång var.

Kan tipsa om Songs of conquest. See också lovande ut

Ja, det finns ett stort hål där, det finns i princip inga bra "homm" spel längre, city builders och dylikt räknas inte in. Tyvärr så kan inte ens de nya heroes spelen fylla detta tomrum, eftersom de har blivit shabbiga produktioner av välmenande utvecklare från öst med för få resurser.

Ubi behandalar IPt styvmoderligt för man vet inte vad man skal göra med det. Ubi har ett fantastiskt IP i hela Might and Magic där man kan göra ett stort RPG som skyrim eller mindre produktioner om man så vill.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Spelade detta på min gamla SEGA förr, hype för detta

Medlem

Som ett megastort Heroes-fan så hoppas jag verkligen att detta blir bra. Är försiktigt hypead

Medlem

fan va nice, jag har heroes of might and magic 3 installerat tom


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Ja, det finns ett stort hål där, det finns i princip inga bra "homm" spel längre, city builders och dylikt räknas inte in. Tyvärr så kan inte ens de nya heroes spelen fylla detta tomrum, eftersom de har blivit shabbiga produktioner av välmenande utvecklare från öst med för få resurser.

Ubi behandalar IPt styvmoderligt för man vet inte vad man skal göra med det. Ubi har ett fantastiskt IP i hela Might and Magic där man kan göra ett stort RPG som skyrim eller mindre produktioner om man så vill.

Provat spelat Horns of the abyss?
Rätt stor online community och utvecklas fortfarande ny faction ska komma snart

Medlem
Skrivet av mantis87:

Provat spelat Horns of the abyss?
Rätt stor online community och utvecklas fortfarande ny faction ska komma snart

Ja, det har jag, ganska mycket också, det är en bra mod, den rekommenderas verkligen. Jag är dock ingen onlinespelare av heroes, har faktiskt aldrig spelat det i mutliplayer, bara i coop/teamplay lite


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Tyckte om Kings Bounty spelen så jag hoppas detta blir bra, är försöktigt positiv. Bara bra om dom tar den tiden dom behöver.

Medlem

Spelade det som släpptes för typ 12 år sen, och expansionen Armoured Princess. Väldigt ironisk titel så hon har rustning med rejäl urringning.
Minns dem som roliga om än lite knöliga. Man var som tvungen spela kartorna lite railroadat om jag minns rätt.

Jag sitter och spelar HoMM4* ikväll så jag blir såklart glad över sådana här nyheter.

*ja, fyran. Alla älskar 3an men jag fastnade av nån anledning mest för 4an.

1
Skriv svar