Forumet: För vr-köp behövs bättre spel, lägre pris och glada sambors godkännande

Medlem
Skrivet av CeeM:

Nej då det var den verkligen inte 🙂
Köpte även en 3 meter usb c kabel så det gick skitsmidigt. Har bara testat THE lab än men satan så häftigt. Många många år sen man fick den här känslan av "tv spel". Ska även prova att koppla den trådlöst men lite rädd för lagg och artefakter.

Du ska ha kabel från datorn till en ac router med 5ghz nätverk som questen är ensam på för bäst resultat.
Vissa har även kört 5ghz wifi hotspot från datorn. Om det gör nån skillnad vet jag inte, tänkte prova själv men mitt nätverkskort kunde inte skapa en 5ghz hotspot.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Ett hyggligt dedikerat PC-VR-headset för 4k med LCD-paneler, Halo-strap, vettiga kontroller, mindre godrays och inside-out tracking var mitt krav.

Rift S passade in på kraven och införskaffades, ångrar det inte en sekund.

Inaktiv

Klickade av nyfikenhet på "Order"-knappen till Index kittet på Steam. Tänkte att man skulle komma till ytterligare en sida där man fick se allt specificerat och så.
Nepp.
Behövde inte bekräfta ens. Steam gratulerade mig bara till köpet på en gång haha

Så nu har jag tydligen beställt en Index.

(Antar att jag hamnade i nån kö av något slag och får betala så fort de får in i lager. Var bara konstigt att det bara var ett endaste klick. )

12
Skriv svar