3D Realms planerade Alien-shooter, med co-op för fyra

Robot
3D Realms planerade Alien-shooter, med co-op för fyra
Medlem

Ge mej ett nytt alien swarm fast i FPS-shooter så köper jag spelet direkt!


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Frilansare

Ge mig ett nytt Isolation-liknande spel med lite mer action, så är jag såld

Medlem

Ibland är det bättre att bara vara tyst.

1313


signatur

K9
:.:

Medlem

Ge mig skräckigt coop där aliens är relativt få för det mesta men EXTREMT farliga pga. Frätade syra till blod som blockerar flyktvägar och skvätter ner en etc. Med mycket teamwork, svetsande av dörrar etc. Riktigt skrattpanikspel.

Medlem

Vad synd. Älskar Alien-universumet... hade velat se många mer spel med dessa i.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Avskyr att Disney äger Alien och Predator franchisen.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Avskyr att Disney äger Alien och Predator franchisen.

jag med.. tycker inte det passar alls..

Skribent
Skrivet av Ftmch:

Ge mig skräckigt coop där aliens är relativt få för det mesta men EXTREMT farliga pga. Frätade syra till blod som blockerar flyktvägar och skvätter ner en etc. Med mycket teamwork, svetsande av dörrar etc. Riktigt skrattpanikspel.

Skulle fan vara nöjd om de gjorde ett spel bara baserat på typ ett "horde-läge". Fyra Marines som ska försvara en bas eller område från Aliens. Teamwork, svetsadörrar och hålla koll på motiontrackern. Sen göra det dynamiskt så Aliens:en (?) kan komma igenom ventilationer...hål kan frästas upp av syra etc.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Jag fick äran att träffa Michael Biehn (Hicks) för några månader sedan. När jag frågade honom om det fanns någon chans att filmen med Ripley och Hicks skulle bli av så förklarade han att Disney äger allt samt att de senaste filmerna om Terminator och Alien kan ha fått Disney att sluta satsa på de här universumen. Filmerna har gått för dåligt och man förstår ju varför när de blir så kassa.

Personligen hatar jag Prometheus och Covenant av den anledningen. Frågan är om detta spiller över till spelvärlden. Hoppas inte för Isolation blev ju succé.

Medlem

Har sagt det förut o säger det igen. Det är så tragiskt att ett spel som Alien: Isolation kanske aldrig får en uppföljare. Visst, så är det med många spel men denna pärla förtjänar verkligen en 2a. Illa att den inte sålde tillräckligt..

Vill så gärna ha mer Alien spel till konsol och PC.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Johlor:

Skulle fan vara nöjd om de gjorde ett spel bara baserat på typ ett "horde-läge". Fyra Marines som ska försvara en bas eller område från Aliens. Teamwork, svetsadörrar och hålla koll på motiontrackern. Sen göra det dynamiskt så Aliens:en (?) kan komma igenom ventilationer...hål kan frästas upp av syra etc.

Låter lite som Natural-Selection😊
Har inte spelat det på länge, men hade riktigt roligt i 1:an förr.

https://store.steampowered.com/app/4920/Natural_Selection_2/

Medlem

Disney förstör allt som vanligt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Skribent
Skrivet av Fearnox:

Låter lite som Natural-Selection😊
Har inte spelat det på länge, men hade riktigt roligt i 1:an förr.

https://store.steampowered.com/app/4920/Natural_Selection_2/

Yes, exakt...men då Alientema


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar