Final Fantasy-serien kommer till Xbox Game Pass

Robot
Final Fantasy-serien kommer till Xbox Game Pass

Microsofts tjänst kommer få ett seriöst tillskott av spretiga frisyrer och storslagna berättelser.

#final-fantasy, #xbox-game-pass


Medlem

Jag skaffade game pass för någon dag sen bara, 10kr kändes lämpligt för att köra dmc 5 och nu verkar det som en bra idé att fortsätta ha det. Även om det kommer kosta mer än 10kr.

NuZ
Testpilot
Skrivet av nyskapande:

Jag skaffade game pass för någon dag sen bara, 10kr kändes lämpligt för att köra dmc 5 och nu verkar det som en bra idé att fortsätta ha det. Även om det kommer kosta mer än 10kr.

Gamepass ultimate är klockrent till x-lådan och PC. Vet inte vad det kostar endast PC dock.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Ambassadör
Xbox

Fantastiskt trevligt! Xbox Game Pass är makalöst bra.

Överlag bra japanska tillskott till plattformen framöver, Yakuza och de äldre Kingdom Hearts-spelen tog också klivet över stängslet.

Phil Spencer sa i en intervju att Final Fantasy XIV är på gång till Xbox också.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Fantastiskt trevligt! Xbox Game Pass är makalöst bra.

Överlag bra japanska tillskott till plattformen framöver, Yakuza och de äldre Kingdom Hearts-spelen tog också klivet över stängslet.

Phil Spencer sa i en intervju att Final Fantasy XIV är på gång till Xbox också.

Håller med. De var rätt duktiga på JRPGs under X360-eran men tappade det lite. Nu är det riktigt lovande ut!


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem
Skrivet av NuZ:

Gamepass ultimate är klockrent till x-lådan och PC. Vet inte vad det kostar endast PC dock.

Kostar 45 kr i månaden för Game Pass for PC, bra deal imo

Medlem

dom i särklass bästa spelen i serien, FF5 & FF6 spelar jag fortfarande ibland👍🏻 de andra delarna är rätt trista i jämförelse! va fasen,kan dom inte drämma till och överraska oss med t.ex suikoden-serien till julklapp!?

1
Skriv svar