Vad gör ni nu?

Medlem

Jag... äter en french hot dog just nu. ;p


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem

Skriver en motion till bostadsrättsföreningen inför årstämman.

Skribent

Borstar tänderna, borde varit i säng för typ en timme sedan.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Precis farmat bis-rank3 essences i wow och väntar just nu på pulled pork och pommes med bea framför HBO innan man långsamt somnar inför ett långt nattpass imorrn!

Medlem
Medlem

twisted sister

Medlem

Startar upp dagen på kontoret, surfar igenom de vanliga hemsidorna.
Ser fram emot eftermiddagen då det blir ett padelpass direkt efter jobbet och sen träffa sambon som sovit borta ett par nätter.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Åker x2000, dricker kaffe och äter frukost.
Helt okej morgon!

Avstängd
Medlem

Köper försvarsspray åt min syrra. Hon har nyligen flyttat till malmö haha. Funderar på knockout, nån som testat?

Medlem
Skrivet av Linaadman:

Köper försvarsspray åt min syrra. Hon har nyligen flyttat till malmö haha. Funderar på knockout, nån som testat?

Glöm inte skottsäker väst samt att lära henne att undvika specifika områden. ❤️ Tro mig, det är kaos.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Har påbörjat Control, är hyfsat imponerad hittills. Action är bra, animationer är bra, fysik är bra, etc.

Däremot är det lågupplöst/suddigt samt dålig bilduppdatering. Påminner kraftigt om Fallen Order, känns nästan som att det är byggt av samma team i samma motor. Med skillnaden att kraften är mycket bättre i Control.

Edit: på PS4 Slim


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Skrivet av Freakon:

Glöm inte skottsäker väst samt att lära henne att undvika specifika områden. ❤️ Tro mig, det är kaos.

Vilka områden ska man undvika? Arlöv är ok va


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Tar mig en kopp kaffe och glass samtidigt som jag kollar på reprisen av Fragzone Fredag, som jag tyvärr missa live.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Folköl och Payday 2 med Kompis

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Vilka områden ska man undvika? Arlöv är ok va

Bara en tidsfråga innan hela staden är körd, hela Sverige med för den delen.

OnT:

Kollar genom min backliga av filmer och kom på att klockan är halv sex. Fick blommor FZ innan man somnar!

Medlem

Funderar kring optik, ljusets vinkelbrytning genom två tunna konvexa linser. Det samt å lyssna till lite skön musik och en kopp te.

Medlem

Nom nom nom nom nom...

...nom nom nom!

Medlem

Kommit hem från krogen (jobb). Vi kör öppet sista söndagen varje månad. Men på hemsida har vi skrivit att det är öppet nästa söndag och stängt idag. Så det blev en kassa på 748 kr totalt

Nu AW, sedan hem och spela vidare på Control, har klarat det men jagar Trophy.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Freakon:

Kommit hem från krogen (jobb). Vi kör öppet sista söndagen varje månad. Men på hemsida har vi skrivit att det är öppet nästa söndag och stängt idag. Så det blev en kassa på 748 kr totalt

Nu AW, sedan hem och spela vidare på Control, har klarat det men jagar Trophy.

Haha, fin kassa. Påminner mig om för X antal år sedan när en säsongskrog jag jobbade på hade öppet en vecka för länge på sensommaren - en av dessa dagar hade vi tre gäster.

On topic; lagar mat, sedan blir det till att fortsätta på ARK med några kompisar innan CL-fotbollen ikväll.

Medlem

Precis kommit till jobbet, gick upp 04:30 för att kolla på Kings-Penguins.
Försöker följa Penguins så gott det går, men tiderna passar inte jättebra för oss svenska fans
Förlust med 2-1, så dagen kunde ju ha börjat bättre!


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

VAB. Det har varit många, många VAB-dagar i februari. Inte lika många som förra året, men varje vecka den här månaden har bjudit på minst en VAB-dag. Sanslöst.

Medlem
Skrivet av Tröjan:

VAB. Det har varit många, många VAB-dagar i februari. Inte lika många som förra året, men varje vecka den här månaden har bjudit på minst en VAB-dag. Sanslöst.

Bara att göra det bästa av det och gamea loss?

Medlem
Skrivet av Jiminy:

Bara att göra det bästa av det och gamea loss?

Ja, de är i princip friska så det blir till att introducera Pokémon Go för den äldsta i dag.

Medlem

Återhämtar mig från en lätt feber och en kväll med live Death Metal

Är sjuk. brukar gå några år mellan de riktigt tunga sjukdomsperioderna och nu var det tydligen dags igen. Börja torrhosta i fredags. hade lite halsont i helgen men planera att gå till jobbet och hålla låg profil. Hostar under natten till måndagen sönder min hals, så jag sjukskriver mig. Hinner bara få tillbaka smset från chefen innan kroppen stängde ner totalt. Vaknar upp klockan fyra på tisdagsmorgon i ett hallucinogent tillstånd, jag fatta inte ens vad som hade hänt. Vattnen rann som rakblad genom halsen. Är hyfsat pigg under dagen men orkar inget. Kan äta men har ingen aptit. Under onsdagen sov jag bort hela dan. Tog tempen och hade 39,9C. Fortfarande ingen aptit men köpte glass och vindruvor som jag fick ner lite av.

I dag har febern gått ner och jag orkar i alla fall hänge mig till nånting (film), Syntomen som snuva och halsont hänshanterbara med tabletter. Aptiten är fortfarande kass dock.


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem

Är ledig idag, kollar på Sagan om Ringen: De två tornen. Självklart startade jag den i tid för att matcha Hesa Fredrik med "That is no orc horn".


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Frilansare

Vobbar och ska äta pasta med burkköttfärssås!

Moderator | Testpilot
Skrivet av Joakim Bennet:

Vobbar och ska äta pasta med burkköttfärssås!

Jag äter ofta köttbullar på burk, men aldrig testat köttfärssås. Betyg?

OnT: Kollar igenom demonstrationen av Baldur's Gate 3. Spännande, minst sagt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Burkköttfärssås

Antar att det är godare än det låter?
Smakar det inte burkigt/konserverat?

OnT: Försöker komma på vad jag ska göra fram tills det är dags för powernap innan nattjobb.
Lutar åt Netflix och slapp.

Skriv svar