Top down shooters med multiplayer stöd

Sida 1 av 1
2019-05-24 21:08
Top down shooters med multiplayer stöd

Efter jag testat alien swarm modden till ut2004 2005-2006 nÄnting pÄ lan med mina vÀnner sÄ var jag helt hooked pÄ top down shooters och det blev inte bÀttre av att valve anstÀllde de killarna som utvecklat modden för att sedan slÀppa sitt eget alien swarm 2010 som jag fortfarande spelar.

Problemet jag ser Àr att det inte finns alltför mÄnga sÄna hÀr multiplayerspel som Àr i sandlÄdelÀge sÄsom gta 1 men med "rÀtt" styrning. Helst skulle jag vilja ha ett spel liknande fallout 2 med alien swarm-styrning i ett mmo-spel med flera andra online, eller Ätminstone i coop med nÄgra vÀnner.

Hur som haver sĂ„ tar jag gĂ€rna emot de tips som kan tĂ€nkas komma in pĂ„ olika bra top down shooters dĂ€r styrningen alltsĂ„ sköts med wasd och siktet sköts med musen. Det kan vĂ€l inte bara vara jag som Ă€lskar sĂ„na hĂ€r spel 😁

2019-05-24 23:04

Kolla in Foxhole det Àr ett multiplayer topdown WW2 spel, har dock inte spelat det sjÀlv.

2019-05-24 23:39
Skrivet av Keneralen:

Kolla in Foxhole det Àr ett multiplayer topdown WW2 spel, har dock inte spelat det sjÀlv.

Jo men det har jag redan. Även running with rifles. Jag Ă€r mer inne pĂ„ en levande vĂ€rld typ mmo eller liknande. Foxhole och running with rifles Ă€r kort Ă„ gott team Deathmatch och jag skulle vilja se andra spellĂ€gen sĂ„som storydriven sĂ„dan i coop tex.

2019-05-25 04:52

Magicka ?
Renegade ops ?

2019-05-25 06:49
Skrivet av Devan:

Magicka ?
Renegade ops ?

Magicka har jag redan, men renegade OPS har jag faktiskt missat. Det ska testas. Tack 🙂

2019-05-25 10:44

LÄngt ifrÄn open world eller storydriven men Of Guards and Thieves Àr rÀtt sköj

2019-05-25 13:51

Vet inte, har inte spelat det sjÀlv, men Helldivers fick vÀl rÀtt bra mottagande?

2019-05-25 20:48
Skrivet av Lord Pingu:

LÄngt ifrÄn open world eller storydriven men Of Guards and Thieves Àr rÀtt sköj

Detta har jag totalt missat. det skall testas omgÄende

2019-05-25 20:48
Skrivet av Zymac:

Vet inte, har inte spelat det sjÀlv, men Helldivers fick vÀl rÀtt bra mottagande?

Jo, jag har inte köpt det men det ligger pÄ min wishlist. mÄnga som sÀger att spelet Àr riktigt bra

@hipshot slÀppte ju Hammerwatch för nÄgra Är sedan, kanske kan vara nÄgot.

2019-05-25 23:19
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

@hipshot slÀppte ju Hammerwatch för nÄgra Är sedan, kanske kan vara nÄgot.

Jag testade en tidig alpha av spelet, men det var bra lÀnge sedan. Givetvis skall Àven detta testas.

Tack alla för dom svaren som jag fĂ„tt 🙂

2019-05-26 15:32

Du kan fÄ en key till det och alla senare och expansioner, pma bara. Det gÀller alla andra med sÄ klart.

Sida 1 av 1