Sekiro Shadows Die Twice, Officiella speltråden – Allmän diskussion/Info/Guide/Tips

Sida 7 av 7
2019-04-16 18:42

Nu finns det video från när jag, Calle, André och @Mutumba hälsade på hos Activision på releasedagen! Lite bättre hann vi allt bli på våra två timmar med spelet:

Enjoy!

2019-04-16 20:23
Skrivet av gh0glund:

Nu finns det video från när jag, Calle, André och @Mutumba hälsade på hos Activision på releasedagen! Lite bättre hann vi allt bli på våra två timmar med spelet:

Enjoy!

Skön video, tumme upp!

2019-04-16 21:20
Skrivet av gh0glund:

Enjoy!

Hehe, snyggt! Jag fick lite Rocky IV-vibbar. Först åker man på massa pisk, sedan träna, träna... på med groovy music, GIT GUD och episk avslutning!! 😄

2019-04-16 21:47
Skrivet av gh0glund:

Enjoy!

Det där känns som en evighet sedan :D! Jag kan konstatera att jag har blivit aningen bättre på spelet och ogre var ju en riktigt rolig och bra boss faktiskt, även om jag inte tyckte det då!

2019-04-27 10:44

En gamer som lider utav Tetraplegi och som spöar bossar i Sekiro. En man värdig många applåder.

2019-04-27 14:35

@Zimpan: Fantastiskt kul att se!

Om någon tycker att Zekiro är för svårt så ska jag länka till det klippet.

Förresten, det där hoppet över broräcket vid 6:18... close call! Men han landade precis på rätt sida om avgrunden! 😂

2019-05-12 19:39
Skrivet av gh0glund:

Visst blir man orimligt sugen på ett Star Wars-spel med samma stridssystem som det i Sekiro?

Tänkte precis samma sak idag efter att tagit platinum, fan va coolt det vore med ett jedi-spel av From Software som var löjligt svårt men ack så tillfredsställande. Jag tror dock att Disney m.fl. aldrig skulle släppa ett så 'nichat' spel för en så 'casual star wars audience' år 2019, tyvärr.

Sida 7 av 7