Tips på mobilspel

Sida 1 av 1
2018-09-07 10:56
Tips på mobilspel

Ska åka nattåg imorgon så behöver lite underhållning. Tänkte att mobilspel kan vara ett trevligt nöje men har ingen koll alls på marknaden. Så har någon ett bra tips på mobilspel?

Jag har Android om det spelar roll. Tidigare har jag kört Xcom enemy within och Fallout shelter. Xcom körde jag på ipad och är tveksam till att skärmen på mobilen är tillräckligt stor. Fallout är lite mycket väntan troligen kommer jag inte spela något efter helgens eskapader.

Betalar gärna, hellre det än reklam efter/under/före varje runda.

2018-09-07 11:07

Spelar Module Td ett Tower defence spel som är kul på andriod, det är dock gratis med reklam som du väljer själv när du vill se.

2018-09-07 11:23

Sonic Forces Speed Battle är något jag tyckte var riktigt kul en månad ungefär. Har skrivit en medlemdsrecension här

Men kort och gott är det ett simpel online spel där man racear mot andra spelare online. Kul tidsfördriv!

2018-09-07 15:50

Vilken genre gillar du att spela?

Gillar du fotbollsspel kan jag rekommendera BeSoccer eller Shoot . Du hittar spelen här och här.

Om du istället gillar skjutspel spel kan jag rekommendera Hitman Snipper eller Lara Crost från Square Enix Games.

Samtliga spel finns att ladda ner från Google Play.

2019-02-12 09:45

Plants vs zombies, Goo, Minecraft

Själv spelar jag brädspel som pandemic, carcassonne och ticket to ride när jag är offline.

Life is strange var det senaste jag spelade igenom på konsol, testa första avsnittet...

(Notera att inga spel ovan började som mobilspel, såg dock att hitman sniper var gratis nu, något ungarna spelat)

Sida 1 av 1