Sucker Punch om spelvärlden i Ghost of Tsushima

Sida 1 av 1
2018-07-13 19:10
Sucker Punch om spelvärlden i Ghost of Tsushima

"Kan det röra på sig kommer det att röra på sig."

2018-07-13 19:31

Brukar mest bli irriterad när allt ska hålla på att röra sig. Hoppas på att de skojar.

2018-07-13 20:24
Skrivet av Kleptoman:

Brukar mest bli irriterad när allt ska hålla på att röra sig. Hoppas på att de skojar.

Så länge det inte alltid rör på sig.

2018-07-14 06:27

Om de nu tvunget måste göra spelet med engelskt tal så kunde de åtminstone ha anlitat personen som ger röst till 'Samurai Jack'.

Då skulle det åtminstone finnas ettunderhållningsvärde i att spela en japansk samurai som talar engelska.

2018-07-14 09:14
Skrivet av rickuz:

Om de nu tvunget måste göra spelet med engelskt tal så kunde de åtminstone ha anlitat personen som ger röst till 'Samurai Jack'.

Då skulle det åtminstone finnas ettunderhållningsvärde i att spela en japansk samurai som talar engelska.

Det går att spela med japanskt tal.

2018-07-14 19:51
Skrivet av rickuz:

Jag kommer lira med engelskt tal som jag alltid gör i spel. Läser nämligen subtitel's något långsamt så då är det sjysst att både kunna höra och sedan läsa subben.

2018-07-15 00:51

Aldrig hört talas om spelföretaget. Dessutom var ju grafiken rätt grötig och stela animationer i trailern. Är nog god idé att inte dra i för stora växlar, då blir man som vanligt besviken.

2018-07-15 15:23

@devilrat: SP ligger bakom Infamous-serien som, även om den inte är strålande, är riktigt underhållande och snygg. Men jag håller med om att animationerna i trailern ser oväntat stela ut.

Sida 1 av 1