Techlands zombielir Dying Light får ett års gratis DLC-stöd

Robot
Techlands zombielir Dying Light får ett års gratis DLC-stöd
Quake-konnässsör

Väldigt synd att när man köpte det på GOG, så kan man inte spela med de övriga bekanterna som har köpt det på steam.

Men roligt att de bjuder på lite godis

Medlem

Dying Light är ett av de bästa spelen med zombies. Det har sålt bra, inte svårt att gissa att de jobbar på en uppföljare. Men det är väldigt kul att de också supportar det nuvarande spelet så länge. De har till och med patchat in Tobii ögonspårning tidigare i år.

Medlem

Det är utan tvekan det bästa co-op lir jag kört. Funkar så otroligt bra funktionsmässigt samt att det är roligt att köra ihop med någon.

Medlem

Top 10 bästa spel jag lirat , sjukt häftigt i VR också.
Appropå DLC är det nått survival på gång typ Dayz Battlegrounds ??
Är perfekt plattform för det

Avstängd

Precis så man gör!!! Heja Techland, ett förbannat bra spel, har Enhanced Edition, värt varenda krona.

Medlem

själv anser jag väldigt många spel hade varit mycket bättre med mer tid och kärlek till funktioner och fiender vapen och spel funktioner ist för göra en 2a.

Jag är dock inte glad för mini dlcs som kostar, hellre stora dlc i form utav expansioner.

Som dying light hade.

Medlem

Detta spel är med min topp 5 över de bästa någonsin. Fullkomligt älskar det

Medlem

Riktigt bra spel! Håller på att plöja igenom main storyn co-op med en polare. Gillar verkligen parkour-delen i spelet, saknar den i andra FPS efter att ha lirat DL.


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Inaktiv

Har köpt det på GOG men ej spelat än. Blir lite förbryllad av det här - hoppas de få igång försäljningen igen för att "mjölka" pengar till utvecklingen av uppföljaren? Tacksam för det extra materialet men något fundersam.

KoP
Medlem

Är det någon som spelar det här spelet längre? Personligen tycker jag väl inte att det direkt var något höjdarlir. :/

Medlem

Det är roligt i Co-op, att köra själv är inte så himla kul.

Medlem
Skrivet av gerald:

Top 10 bästa spel jag lirat , sjukt häftigt i VR också.
Appropå DLC är det nått survival på gång typ Dayz Battlegrounds ??
Är perfekt plattform för det

Vänta lite nu... i VR? Hur?

Medlem
Skrivet av KoP:

Är det någon som spelar det här spelet längre?

Läs artikeln vetja "drygt en halv miljon människor som är aktiva varje vecka"

1
Skriv svar