Spela The Division, Steep och Trials Fusion utan kostnad i helgen

Sida 1 av 1
2017-06-10 13:00
Spela The Division, Steep och Trials Fusion utan kostnad i helgen
2017-06-10 16:24

Riktigt Nice, men jag pallar inte med en till client att starta spel i, det räcker med steam och origin..

2017-06-10 17:29
Skrivet av ivanhoe68:

Riktigt Nice, men jag pallar inte med en till client att starta spel i, det räcker med steam och origin..

Alltså, jag förstår kritiken mot Uplay men att däremot helt rata spel bara för att man är tvungen att använda en annan launcher begriper jag mig inte på för fem öre. Du tycker alltså på riktigt att det är jobbigt att behöva starta en annan klient för att starta ett spel?

2017-06-10 18:19

Jag är nyfiken på varför FZ väljer att skriva med "Så länge du pallar med Uplay." här, men aldrig med andra klienter att strata spel via. Känns som att man borde ligga på alla, inklusive Blizzards som ständigt byter namn mer eller mindre. Gratis med Payday 2 i helgen, men bara om man pallar steam.

2017-06-11 00:21
Skrivet av tricky:

Alltså, jag förstår kritiken mot Uplay men att däremot helt rata spel bara för att man är tvungen att använda en annan launcher begriper jag mig inte på för fem öre. Du tycker alltså på riktigt att det är jobbigt att behöva starta en annan klient för att starta ett spel?

Japp det tycker jag

Sida 1 av 1