Sommarklar!

Inaktiv
Sommarklar!

Då var det sommar! Studenten tagen, de flesta sakerna betalda och arbetet på sommarlägret avklarat!
Så nu är det dags att försöka stänga av datorn några veckor och vara ute i solen så mycket som möjligt.

Det första stoppet i sommar bli som vanligt öland, där familjen brukar hyra en fin liten stuga några veckor. Sen blir det av till skåne för att ladda upp inför det slutliga målet denna sommar.

Om några veckor kommer hela släkten samlas i Campagnano di Roma, för de som inte vet så är det en liten komun i Rom.
Kusinen ska äntligen gifta sig efter ett antal års fumlande, så ska bli trevligt att få träffa alla släktingar som bor borta i Italien.

Men vad har det här med spel att göra!?
Ja det kan man undra, men som jag har "lite" svårt att avvänja mig helt från datorns magiska krafter. Så har jag införskaffat mig en PSP!

Blev Patapon, Final Fantasy Tactics och 7 Crisis Core, Metal Gear Portable ops och Killzone.
Fick också med tre filmer på köpet: Final Fantasy AC, SWAT och Brotherhood of war. Är ruskigt nöjd med FF AC, då det lugnt är en av de tuffaste filmerna som finns.

Kan inte förstå hur jag klarat mig utan denna lilla maskinen tidigare, ett underverk i en liten förpackning.

Så sommaren är hyfsat chill för min del, ligga på stranden och steka ett tag med PSPn i hand för att sedan ta ett dopp i det blå.

#blogg

1
Skriv svar