I am Beo..CONAN!

Inaktiv
I am Beo..CONAN!

Då var man åter fast i Mmorpg-träsket.
Hade förväntat mig att Funcom´s senaste lir skulle bli kul, men inte så kul att man blev beroende av det.

Testade den stängda betan som var igång för några veckor sedan och blev så skrämd av alla buggarna och performance problemen att jag skamligt nog avbeställde mitt ex av AoC Collectors Edition(Något jag ångrar lite nu efteråt).

Men som den godtrogna personen man är så tvingade jag mig ändå ner till närmaste spelbutik för att plocka upp den vanliga versionen av spelet, enbart i syftet för att testa spelet med några vänner ett tag.

Men det blev så mycket mer! Efter att jag installerat spelet vid klockan 18:00 och skapat min karaktär, så noterade jag snabbt att de flesta buggar jag tidigare upplevt var borta och spelet förvånansvärt nog flöt på riktigt bra.
Så helt plötsligt hade klockan blivit fyra på morgonen och ögonen var nära att ge upp, det var då som det slog mig, jag var fast i , Robert E. Howards mörka värld, Hyboria.
Jag hade helt tappat någon som helst sorts tidsuppfattning när jag spelade som min aquilonian guardian och röjde runt på servern.

Men nu måste jag tyvärr låta min krigare vila några dagar innan jag sätter igång och äventyrar i de dystra skogarna igen. Tar studenten nästa vecka, så kan vara bra att fixa plugget innan man blir alldeles för beroende

Min vackra krigare i lvl 10, nu 24.

#blogg

1
Skriv svar