Studenten närmar sig och skivorna snurrar!

Inaktiv
Studenten närmar sig och skivorna snurrar!

Ja då var man här igen!
Var ett tag sedan man skrev något, har varit hyfsat upptagen med träning och arbetande. Cash here i come!
Men allt arbetande har ett mål bakom sig, det målet är att kunna gå på så många skivor som möjligt och sammtidigt kunna röja loss på studentkvällen.

Måste bara säga USCH för alla skurkar som hyr ut flak och ställen där man kan hålla skivor, är ju så otroligt dyrt att bara ta studenten känns det som.
Kläder, skivbiljetter, flak, några krogrundor och en massa dyr gin.

Tror det stod något liknande i tidningen idag faktiskt, där de skrev om hur dyrt det igentligen var att ta studenten och kunna vara någorlunda social innan man säger hej då till alla.

Men nu ikväll så ska jag glömma bort alla pengabekymmer! För nu har jag äntligen fått hem GTA4 till Ps3n.

Bättre sent än aldrig kan man säga, men var ju så otroligt svårt att få tag på spelet vid release. Hade verkligen inte väntat mig att varenda butik i hela sverige skulle få slut på Ps3 verren.
Men nu har jag det! Äntligen får man själv njuta av liberty city och ta del av den glädje alla andra verkar känna för Rockstars nyaste lir.

#blogg

1
Skriv svar