Hur mycket pengar brände du på Black Friday?

Robot
Hur mycket pengar brände du på Black Friday?
Medlem
Hur mycket pengar brände du på Black Friday?

Blev en 34" ultrawide skärm för 9.990 istället för vanliga 12.500-13.000. Nöjd med det priset iaf, förhoppningsvis blir jag det med skärmen också. Var tydligen fler än jag som slog till för det är leverans tidigast om en månad dock.

Medlem

Har handlat Watch Dogs 2 och Planet Coaster till Steam. Sedan köpte jag 13 andra, gamla spel som Crysis 1 + Crysis Warhead och Assassin's Creed 2 och 3 + Brotherhood och Revelations. Grid2, Dirt: Showdown, CASE: Animatronics, Monstrum, Homefront: The Revolution, Tropico 5 och Portal 2. Även de på Steams höst rea. 2 spel på Kinguin's rea. Company of Heroes 2: Ardennes Assault DLC + ArmA 3 Apex DLC.

Har även shoppat 2 chinos på Dress Man XL och igår blev det även köp av Metallicas nya platta "Hardwired... To Self-Destruct".


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

4800:-
en SSD
en Bilbarnstol
några spel
lite träningskläder

Letade efter en bra nedsatt borrskruvdragare men tyvärr hittade inget :/

Medlem

Blev ett gtx 1070. Var välbehövligt då min rigg rockade 2x570 i sli. Var knappt så den sparkade igång nya Doom

Medlem

Själv blev det en Samsung UE65KS9005 4k tv för låg i 20.000 hafft tjock tv i 22 år köpte när man var 18 nu 40 så tänkte måste ha nå bra titta på när man gillar film tv spel

Medlem

Sambon tyckte jag skulle köpa något till mig själv som jag behöver. Så "jag" köpte en elvisp. Sen köpte jag tyranny i smyg, tyvärr inte mer :/

Medlem

Slog till stort och köpte två musmattor à 59kr.

Medlem

Finns inget alternativ i omröstningen för de som handlat mellan 5001 och 9999 kr.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Slog till med Batmobilen för 10 000 000:- sparade 2 000 000:-.
Hmmm... Undrar om jag behöver vinterdäck? Får bli nästa månad har inga stålar kvar.

Medlem

Inte ett öre

....


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem

Köpte massor av skoj, men det har mer att göra med att löningen var den 25:e än att det var black Friday.


signatur

Metal is best served heavy.

Redaktör
Skrivet av DonGrif:

Finns inget alternativ i omröstningen för de som handlat mellan 5001 och 9999 kr.

Crap. Fixat. Tyvärr med nollställning, så ni som röstat får rösta igen.


signatur
KoP
Medlem
Medlem

Hmm. En AP 300kr, kostym 1800kr, två skjortor ca 500kr, ett par Timberland-kängor ca 1400kr. Hälften av prylarna är till mig, resten fyndades inför min kärestas födelsedag.

Skrivet av philgapin:

Sambon tyckte jag skulle köpa något till mig själv som jag behöver. Så "jag" köpte en elvisp. Sen köpte jag tyranny i smyg, tyvärr inte mer :/

I smyg? Får du inte köpa spel för dina egna pengar, för din sambo?

zsm
Medlem

Ett gtx 1060, en surfplatta och kläder så in i helvete till sambon, och en expansion till Eldritch Horror. Så nu är julafton över för min del.

ELF
Medlem

Blev två Thrustmaster T16000M och Division.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Inte ett skit. Så snål rea som dom hade på oculus ; (

Medlem

LG B6 oled
HDMI kablar
Sodastream
+lite spel


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

inget alls.. trött på att va pank den 10:e varje månad. Har ni ngt jobb på fz med 35000 efter skatt? kan bli moderator eller ngt i forumet.

Medlem

Jag köpte inget alls, inte för att jag anser att jag är så fattig eller sitter nära en avgrund i slutet av varje månad. Utan för att det är sjukt onödigt att köpa så mycket saker hela tiden - eftersom det är rea på fler dagar än vad som finns på ett år typ


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

En soundbar Sony HTNT5 för 3990 kr


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Jag köpte Civilization 6 Digital Deluxe, Telltales - Batman, The Division och kommande DLCt till Total War: Warhammer.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Testpilot

Blev en hel del spel & DLC

The Division + Alla expansioner
Homefront the revolution
Shroud of the avatar
Cities Skylines: Art Deco DLC
Elite Dangerous: Alla DLC

Medlem

Jag köpte sån där VR-box + kontroll för 268, det skulle kosta 699. Men jag vette fan var jag köpte det eller när det kommer.

Medlem

köpte en tv för 17 000 sen högtalare för 2000 + lite julklappar och spel på steam. cirka 25000

Medlem

Var dags för en ny tv så det blev 16k

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Har handlat Watch Dogs 2 och Planet Coaster till Steam. Sedan köpte jag 13 andra, gamla spel som Crysis 1 + Crysis Warhead och Assassin's Creed 2 och 3 + Brotherhood och Revelations. Grid2, Dirt: Showdown, CASE: Animatronics, Monstrum, Homefront: The Revolution, Tropico 5 och Portal 2. Även de på Steams höst rea. 2 spel på Kinguin's rea. Company of Heroes 2: Ardennes Assault DLC + ArmA 3 Apex DLC.

Har även shoppat 2 chinos på Dress Man XL och igår blev det även köp av Metallicas nya platta "Hardwired... To Self-Destruct".

Mycket bra platta Inte en spänn bränt för övrigt.

Medlem

Ingenting. Blev sugen på att köpa spel men har redan så många och kommer två spel i december som jag ska köpa så känns så onödigt att köpa upp sig med ännu flera spel som jag aldrig hinner spela.

Medlem

Division Season pass för 200:- hos Ubisoft.
Ett jävla klipp till ett riktigt bra spel.
Nu är det jul för fan på riktigt

123
Skriv svar