Beyond Good & Evils skapare berättar varför uppföljaren försenats
all kärlek till denna sortens devs, som vägrar kompromissa med sin kärlek för sina skapelser och dess fans. Det här, gott folk, är vad heder och stolthet innebär - att hellre sätta ett spel i "development hell" för att det ska få chansen att nå upp till sina skapares riktiga ambitioner, än att göra något halvdant och släppa det för att tjäna pengar (host host nya Battlefront, Battlefield 4, 1, och så vidare; hela COD-serien, och Halo 5, är alla bra exempel) och sen inte bry sig om att spelet bara är ett tomt skal som virtuellt sätt är att skända liken av deras tidigare spel i dess uppgrävda gravar helt utan att bry sig om att utvecklarna blivit skurken de en gång försökte bekämpa.
all kärlek till denna sortens devs, som vägrar kompromissa med sin kärlek för sina skapelser och dess fans. Det här, gott folk, är vad heder och stolthet innebär - att hellre sätta ett spel i "development hell" för att det ska få chansen att nå upp till sina skapares riktiga ambitioner, än att göra något halvdant och släppa det för att tjäna pengar (host host nya Battlefront, Battlefield 4, 1, och så vidare; hela COD-serien, och Halo 5, är alla bra exempel) och sen inte bry sig om att spelet bara är ett tomt skal som virtuellt sätt är att skända liken av deras tidigare spel i dess uppgrävda gravar helt utan att bry sig om att utvecklarna blivit skurken de en gång försökte bekämpa.
det var mycket att gå igenom. men tror jag instämmer på alla punkter.