Red Dead Redemption 2 är avtäckt!

Medlem

JAAA FAN TA MIG I ARSLET ÄNTLIGEN! Rockstar har inte gjort mig besviken förr det lär de inte gör nu heller. <3

Medlem

JAAAAA!"!!!!!!!" Äntligen

Medlem
Skrivet av Jesper1230:

De kanske inser hur lite de säljer till konsol så de kanske förstår att de måste tillverka det till PC kändes så när det gäller GTA där PC kom 1,5 år senare!

Det är svårt att veta vad som är skämt och inte bland kommentarerna ibland.

Medlem
Skrivet av Karim21K:

Man vill satsa alla sina resurser på att göra spelet så bra som möjligt på konsol först, självklart kommer pengarna in i bilden också. Detta är liksom "once in a lifetime" för Rockstar. Hypen är ju ofattbar när det kommer till denna uppföljare. Finns otroligt mycket pengar för dom att tjäna om de spelar sina kort rätt.

Det handar helt och hållet om pengar.
De vet att folk köper spelet flera gånger om de väntar med en eventuell PC-release.

Medlem

Glad nyhet.

Ja, lite förvirring: De har gjort två red dead spel tidigare, så titeln är lite oväntad. Men man får väl se det som att de inte bryr sig så mycket om red dead revolver, att detta är en mer direkt uppföljare till redemption. Och det gillar vi/jag.

Spelet passar bra på konsol och det finns många fördelar med formatet. Förstår att de gör så, se bara hur det går med NMS. Man kan ju hoppas det kommer till PC med tiden ändå, föredrar GTA som singelspel på PC pga mods. PVP bryr jag mig inte ett dugg om, och bryr mig inte om dom som bryr sig heller.

Medlem
Skrivet av Droox23:
Skrivet av daxanka:

Tur man gått över till konsol då efter många år på PC. Och man slipper bekymra sig över systemkrav, drivrutiner och massa krånglande PC strul.

Lol inget av det du nämner är ett problem på pc!
Eller jo om man är sämst så kan det vara ett problem

Det bästa med konsoll är att de bästa spelen kommer dit, tex RDR2. Boom!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Sillgam:
Skrivet av daxanka:

Tur man gått över till konsol då efter många år på PC. Och man slipper bekymra sig över systemkrav, drivrutiner och massa krånglande PC strul.

Har man problem med PC så är det ofta användaren som är problemet.

Då är det ju tur att det finns idiotsäkra konsoler också. Spel ska ju ändå vara för alla.

Medlem

Jag köpte RDR till PS3... Kört kanske 2 timmar. Avskyr kontrollerna helt enkelt.... Till PC vore det underbart. Som GTA5.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Som vi har väntat. Äntligen.

Medlem

Äh, klarar mig. Blir att vänta tills att de kanske släpper till PC. De skapar ju bara hat och ilska av att göra så här, men är man girig så är man.

Medlem

JAA! Som jag längtat! Helt sjukt!
Hoppades på att de skulle ta efter Bethesda och inte annonsera så långt i förtid, men man kan inte få allt!

KoP
Medlem
Skrivet av Jesper1230:
Skrivet av MrPeters:

Förhoppningsvis kommer RD2 till PC som GTA och håller vi tummarna kanske vi kan få en RDR release mellan konsol och PC

De kanske inser hur lite de säljer till konsol så de kanske förstår att de måste tillverka det till PC kändes så när det gäller GTA där PC kom 1,5 år senare!

Så min slutsats är att Red Dead Redemption 2 släpps om 2.5år

Javisst. 15 miljoner sålda ex. (till konsol) under GTA V's första 10 dagar efter det släpptes är ju otroligt dåligt. Redan då hade spelet betalat sig några gånger om.

Medlem

Ännu ett console only spel vid release.....

KoP
Medlem
Skrivet av Greenz:

Glöm inte bort att alla spel som släpps på xbox one kommer till windows 10 också. Så var inte ledsna.

Nej. Bara Xbox exklusiva spel initialt.

KoP
Medlem
Skrivet av Zer0cooL:

Jaha, det är som vanligt. Dom där jävla konsollerna bara förstör!

Jaha? Sitter vi som föredrar konsol och grinar över alla spel som bara kommer till pc? Nej.

Avstängd

Jag tror dom gör som med GTA V, lanserar det bästa till sist och fantastiskt optimerat dessutom.

Medlem
Skrivet av SebastianV:

Jag tror dom gör som med GTA V, lanserar det bästa till sist och fantastiskt optimerat dessutom.

Tror samma sak. Förr eller senare så dyker det upp till PC. Rockstar Games blir bara mindre omtyckt om de inte släpper det till så många plattformar som möjligt.

Medlem
Skrivet av countsandpaper:

URL: "Red dead 3"
Artikeln: "Red dead redemption 2" bestäm eeeeeeeeeer!!

Skrivet av PsyX:

Fler länkar till andra FZ sidor, bara 5?!
Skojar er SOA kille eller?

20 länkar minst tack.

Fattar ni inte hur trötta de allra flesta är på sådana som er som gör allt för, och gottar er i, att hitta något av FZ redaktionens nyhetsrapportering att klaga på? Ni tillför bara skitkass inställning och alla skulle bli lättade om ni försvann. Eller styr upp eran inställning snabbt.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

det här kommer bli mag plask,
Folk är naiva som tror rockstar sätter en standard. Är Ni verkligen öppna för ännu ett openworld spel.....*gäsp*


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem

Skulle vara kul om rockstar denna gången placerade lite indianer i vilda västern också . Fans inga förrutom en npc man fick uppdrag av i redemption. Är inte pepp att se en trailer som bara visar cinematiska mellansekvenser. Gameplay tack. Förra spelet utvecklades av rockstar san jose. Är det bara rockstar north denna gången?

Medlem
Skrivet av adde111:
Skrivet av vurt:
Skrivet av Devan:

Är alla snälla och fråga på twitter om det kommer till PC tack!

Som att det skulle hjälpa. Deras spel utannonseras väl aldrig som "PC", det var precis samma med GTA V. Det tar ett år+ innan vi får svar. Deal with it.

Var inte så dryg, GTA sålde väldigt bra på PC så det kan hända.

Syftade att det kommer ut på PS4 och Xbox One om 1 år och med tanke på att 1.5 år efter konsol version av GTA V så kom PC versionen så det kanske händer med RDR 2 också


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Ännu ett Red Dead man inte får lira, fy fan för det.
*Enorm suck*


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av PsyX:

Fler länkar till andra FZ sidor, bara 5?!
Skojar er SOA kille eller?

20 länkar minst tack.

Vi brukar länka till våra informationssidor, i denna tre gånger. Plus två externa länkar.

Det var 5 interna länkar när artikeln kom upp, ingen givande länk heller till något som bidrog till att förstå nyheten bättre.
Därpå bitterheten

Men nu fixat och mycket mer logiskt än 5 interna länkar till inget informativt. Grattis.

Medlem

Trist vad rätt jag hade...


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem
Skrivet av MadMartigaN:

Trist vad rätt jag hade...

Jepp.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Nu tror jag på enhörningar!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Äsch, inget till PC. Tråkiga nyheter. Har ju inget behov av varken Playstation 4 eller Xbox One så jag får stå över denna gång

Medlem

Äh, jag hade också föredragit PC men innehavare av både konsol och nybyggd PC lär de väl bli ungefär som med GTA 5.
Köpte det först till 360, sen till Xbone sen till PC. Är man ett fan så är man.

Sluta vara så jävla kräsna. Var glad att de är annonserat istället och köp en xbone till nästa höst. Tror nog det kommer till slut till pc, men då rockstar sällan släpper dåligt optimerade portningar så lägger dom först fokus på en snabb och ordentlig konsol release. Det har jag inget emot annars hade säkert folk lätt fått väntat MINST ett halvår extra, för de halvsnobbiga PC-spelarna "oxååå skaa fåå vaaa meed". Sen slutar de med att hälften tankar de piratkopierat och hävdar stenhårt att dom minnsan aldrig inte ens skulle falla sig in att lyssna på en nedladdad låt. *Waiting for the coming shitstorm*

Medlem
Skrivet av cybo:

det här kommer bli mag plask,
Folk är naiva som tror rockstar sätter en standard. Är Ni verkligen öppna för ännu ett openworld spel.....*gäsp*

Affärsanalytikern är gång nu?

Tvivlar på att du har någon som helst koll på vad massan vill ha.


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Skriv svar