FZ fyller 20 år – Designa vår jubileumslogga!

Robot
FZ fyller 20 år – Designa vår jubileumslogga!

Hjälp oss att fira Sveriges bästa spelsajt


Medlem
FZ fyller 20 år – Designa vår jubileumslogga!

signatur
Medlem

Stolt hängare sen 2004 tror jag det var

Medlem

signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Davwve:

Du vinner... inte!

Skrivet av Tobias Solem:

Nej, men vi ger hellre besökarna en chans att vara delaktiga.

Skrivet av MarKy:

Stolt hängare sen 2004 tror jag det var

Grymt!


signatur
Medlem

Mitt konto säger 2002, känns inte realistiskt!

Medlem

Jag tycker er nuvarande logotyp är väldigt snygg.

Men jag ska göra ett försök.

Medlem

Även om jag inte varit reggad medlem förrän 2007, så har jag hängt med nästan sedan starten. Runt -97 eller -98 skulle jag tro att jag började besöka sidan regelbundet.


signatur

Här skulle det vara skrivet något vettigt, men jag har egentligen inget vettigt att säga, så det blev ingenting...

Skägg.
10 Chambers

Sidespår, båda jag och Tompa började skriva för FZ för 15 år sedan.


signatur
Ambassadör
Xbox

Även om jag gärna slänger käft med redaktionen (Tompa vill nog innerst inne rulla mig i tjära och fjädrar och dumpa mig i Borås) så är det här min favoritspelsite och ni gör ett jäkla bra jobb! Hoppas på ytterligare 20 år!

Lycka till i tävlingen, ni som till skillnad från mig har en konstnärlig talang som sträcker sig bortom streckgubbar i Paint


signatur

Jump in.

Redaktör
Skrivet av Mortaigne:

Även om jag gärna slänger käft med redaktionen (Tompa vill nog innerst inne rulla mig i tjära och fjädrar och dumpa mig i Borås) så är det här min favoritspelsite och ni gör ett jäkla bra jobb! Hoppas på ytterligare 20 år.

Bara när du skriver nåt.

Tack!


signatur
Medlem

Nu känner jag mig gammal, har varit medlem i 5442 dagar, plus den tiden innan databasen rensades/byttes?
Mmmmmm... Battlefield 1942 patchas
Tack för dom här åren, hörs om 20 år igen...


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Synd att ens konstnärssjäl tagit permanent semester.


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Tycker ni borde köra på Calles logga, var ju charmig!

Ambassadör
The Elder Scrolls Online

Grattis! Alltid roligt med jubileum!


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Även om jag gärna slänger käft med redaktionen (Tompa vill nog innerst inne rulla mig i tjära och fjädrar och dumpa mig i Borås) så ...

Sådan tur har du nog inte, du blir nog dumpad i San Pedro Sula, Honduras


signatur

Det var detta...

Medlem

Jag tänker mig FZ fast i Quake 1 typsnitt och en hagelbrakare med trähattar under.

Plus 20 år då.


signatur

Nämen!

Medlem

Jag har varit med sen starten mer eller mindre.
Mitt konto säger 2001 men jag minns att det var typ det blev mer modernt forum kring den tiden som höll reda på reggdatum och antal inlägg osv det var samma på SweC.
Minns det väl eftersom jag satt på mitt dåvarande jobb på telia och slöade då jag reggade


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Galet vad tiden går. Hoppade in då JQuake eller vad det hette fanns på siten. Tog dock en herrans massa år innan jag orkade skapa ett konto.

Medlem

Jäklar.
Lite över 9 år sen man blev medlem här på sidan.
Tiden går fort.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Molotov:

Jag har varit med sen starten mer eller mindre.
Mitt konto säger 2001 men jag minns att det var typ det blev mer modernt forum kring den tiden som höll reda på reggdatum och antal inlägg osv det var samma på SweC.
Minns det väl eftersom jag satt på mitt dåvarande jobb på telia och slöade då jag reggade

Ja, vi gick väl till eller från vBulletin då, eller vad det var.


signatur
Medlem
Skrivet av Davwve:

Just för att redaktionen tydligen inte vill att du ska vinna så förtjänar du att vinna!

Medlem

Mja .. man har ju varit på FZ:a sedan 1998! Kanske dags och vinna något.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av marway:
Skrivet av Davwve:

Just för att redaktionen tydligen inte vill att du ska vinna så förtjänar du att vinna!

Haha, vi vet hur internet fungerar, kommer inte bli något omröstning. Boaty McBoatface.

Skrivet av nils45:

Mja .. man har ju varit på FZ:a sedan 1998! Kanske dags och vinna något.

=(


signatur
Medlem

Ska ni inte streama lite Q1 DM mellan er på redaktionen för att fira 20 bast? Eller någon annan gammal god FPS-dänga ex. UT99 osv?


signatur

Fueled by coffee.

Medlem
Skrivet av Davwve:

Stäng tävlingen! Vi har redan en solklar vinnare! skåååål!! Raaap.

Medlem
Skrivet av marway:
Skrivet av Davwve:

Just för att redaktionen tydligen inte vill att du ska vinna så förtjänar du att vinna!

Haha tack. Lade ner mycket tid å kärlek. Och fått många likes, så redaktionen borde kunna fixa nått tröst pris, eller vad säger ni Calle och Tompa, har ju ändå hängt här ett tag?


signatur
Medlem
Skrivet av Davwve:
Skrivet av marway:
Skrivet av Davwve:

Just för att redaktionen tydligen inte vill att du ska vinna så förtjänar du att vinna!

Haha tack. Lade ner mycket tid å kärlek. Och fått många likes, så redaktionen borde kunna fixa nått tröst pris, eller vad säger nu Calle och Tompa har ju ändå hängt här ett tag?

Det absolut minsta redaktionen borde belöna dig med är ju en 1337-fylla som pågår i 20 år!


signatur

Det blir bara mer och mer data...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Jonkan:

Ska ni inte streama lite Q1 DM mellan er på redaktionen för att fira 20 bast? Eller någon annan gammal god FPS-dänga ex. UT99 osv?

Det kommer bli streama! Tyvärr är resten av redaktion ganska kassa på Quake...


signatur
Medlem

Grattis och tack för en bra webtidning <3


signatur

MattiAceGaming

12
Skriv svar