Är For Honor ett nytt Ryse? Bedöm själva

Robot
Medlem
Är For Honor ett nytt Ryse? Bedöm själva

Är taggad på spelet! Jag tyckte Ryse var jävligt kul trots lite repetivt, men detta ser riktigt lovande ut

Medlem

Ryse var skräp, så hoppas inte.

Medlem

Tänkte mer på Dynasty Warriors

Medlem

Hoppas på detta! Saknat ett ballt co-op spel.

Medlem
Skrivet av Digu21:

Är taggad på spelet! Jag tyckte Ryse var jävligt kul trots lite repetivt, men detta ser riktigt lovande ut

Får hålla med, uppskattade Ryse trots att det var repetitivt och hade relativt generisk story. Någonting tilltalade mig helt enkelt. Ser mycket fram emot detta spelet, mest för multiplayern

Medlem

vill se mer blod


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Väldans fusion mellan mytologier där alltså.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

vill lira detta för multiplayern som utlovades vid första titten man fick av spelet för dryga år sedan.

Inaktiv

Med ubisofts netcode så kommer mp i detta inte va nån höjdare.

Medlem

Att man inte gör det mer brutalt än va det redan är. Mer blood and gore, lemlästningar o mer fulspel som skallningar, skrevsparkar o en o annan suckerpunch. Gillar hur knights använder sina longswords när dom vevar med crossguarden och pommel, känns ganska trovärdigt! Och nu vet jag inte hur många som håller med mig, men sällan har samurajer sett så tråkiga ut jämfört med vikingar o riddare?


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Tycker ändå detta verkar skoj. Alla spel behöver ju inte vara det bästa spelet nånsin för att fortfarande underhålla några timmar och lätt vara värt pengarna.

Medlem
Skrivet av Castor.T:

Väldans fusion mellan mytologier där alltså.

Vilken mytologi referar du till? Vikingar, riddare, samurajer är ju alla av ett historiskt välde och inget påhitt

Medlem
Skrivet av jonnyfive:
Skrivet av Castor.T:

Väldans fusion mellan mytologier där alltså.

Vilken mytologi referar du till? Vikingar, riddare, samurajer är ju alla av ett historiskt välde och inget påhitt

Nej, det må vara.Klumpigt formulerat. Men att de ska verka på samma ställe och samtidigt är ju en annan sak.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Helvete vad mycket cut-scenes. Var femte steg man tar så blir det cut-scene. Nej tack. Såg kul annars men hatar cut-scenes som avbryter gameplay med hela mitt hjärta.

1
Skriv svar