Spelhelg! Igen!

Robot
Spelhelg! Igen!

Skidor och utomhusaktiviteter är för douches. Vad ska du spela i helgen?


Medlem
Spelhelg! Igen!

Ska kötta vidare i The Order 1886 \o/


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Age of Conan till att börja med.

och lite Final Fantasy XIII


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Kör vidare på Heroes of the Storm och CS:GO!

Medlem

Blir att fortsätta nöta World of Tanks..."bara" 6000 kvar till första lvl V tanken. Funderar på att köpa Dragon Age 3...har skjutit på det...men det kanske är dags.

Medlem

Nu när man äntligen fått nytt grafikkort utbytt på garantin slipper man plågas av intels inbyggda hd 4600. Här blir det att spela dragon age 3 och Mortal kombat med sambon


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Fick mitt ex av Dying Light så det får bli det i helgen ( har tjuvstartat lite redan )

Medlem

Ikväll blir det att raida Blackrock Foundry. Resten av helgen ska jag nörda DayZ, jag har äntligen hittat ett tält igen!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Divine Divinity!

Medlem

Dragonball Xenoverse! Så kanske lite Rome 2 och WoW.

Medlem

Pimpade min Cobra och monterade railguns och beam lasers igår så det blir nog en del Elite: Dangerous i helgen efter lite uppehåll.

Medlem

Galactic Civilizations® III ser jag fram emot att testa under helgen.

Inaktiv

Själv ska jag testköra Guns of Icarus på Linux!

Medlem

Kanske ska pröva Heroes of the Storm, annars blir det nog brädspel.

Medlem

Homeworld Remastered, solklart val!

Medlem

CS: GO blir det åtminstone. Klarade Call of Juarez: Gunslinger idag så får bli att påbörja något annat på Söndag. Thief kanske?

Inaktiv

Roundabout, the escapists, Never alone och Resident evil revelations 2 och lite DOA 5.
Manga spel ar aldrig fel.

Medlem

Resident Evil Remaster såklart!
Bara 3 achivements kvar nu (endast tank/orginal-controls)

Medlem

Dota2, CS:GO.. kanske lite wolfenstein om jag hinner med ^^

Medlem

Lite Destiny, WoT och Civ 5 lär de bli

Medlem

har damma av skiten som är konsol, och satt igång lirat igenom lite "Tales of .." spel under den senaste veckan och har bra mycket mer av det innan jag är nöjd ^^

Medlem

Tänkte köra klar Buried Under Sea, spelade aldrig det andra avsnittet av någon anledning så det är hög tid.

Får se om jag orkar med FFXIII-2, 30 fps känns inte helt hundra på PC, kan köra 4k downsampled så kanske det känns motiverat med så låg framerate.

Annar blir det nog att pilla lite mer i Hammer när man känner sig någorlunda inspirerad.

Medlem

Köpte Tomb Raider rabatterat till ps4. Men jag kan för guds skull inte fatta vad som ska vara bra med det. Avskyr spelet. Men digitalt köpt och snålräven i mig tvingar mig att avsluta det jag påbörjat.

Medlem

Haha vilken skön undertext till nyheten, men jag får väl bli en douchebag då antar jag

M&B:Warband, Arma 3 och lite CS:GO

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Age of Conan till att börja med.

Å kära age of conan, uppe tillsammans med blade of darkness och rune i spelens absoluta elit.

Medlem

Blir Mario Kart 8 (WiiU) med polaren.

Medlem

Nyköpta The Long Dark samt fortsätter jag med CS:GO som varje helg

Medlem

Blir nog sex games på c64:an hela helgen frugan är bortrest

Medlem

Diablo 3 och Planetside 2. Kanske Civ Beyond Earth.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Nyligen köpt en ps vita, så jag kommer spendera helgen med Danganronpa och Project Diva f. Trodde inte jag skulle gilla ett rytmspel så mycket.

123
Skriv svar